Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové způsoby aplikace marketingu ve stravovacích službách
Petránková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Gastronomická zařízení v dnešní době silné konkurence musí být stále ve střehu a reflektovat měnící se přání a požadavky zákazníků. Základním předpokladem úspěchu stravovacího zařízení je originální vyjímečný koncept, výnikající kuchyně, profesionální obsluha a dobrý marketing. Zařízení využívá mnoho marketingových nástrojů, které se díky rychlému rozvoji informačních a komunikačních technologií stále mění. Cílem této diplomové práce je představení slevových serverů jako nového marketingového nástroje pro stravovací zařízení. V teoretické části je probrána problematika marketingu v gastronomii, nových marketinových forem a je zde podrobně popsán princip fungování portálů hromadného nakupování. Cílem praktické části bylo načerpání znalostí a zkušeností jak model slevových serverů funguje v praxi stravovacích služeb. Na tuto problematiku je nahlíženo ze dvou úhlů pohledu a to z pohledu využití a přínosů slevových serverů pro stravovací zařízení a z pohledu využití a spokojenosti zákazníka. Podklady k praktické části byly načerpány na základě rozhovorů s vybranými slevovými servery, se spolumajitelkou restaurace "Mimoměsto", která v minulosti vícekrát využila nabídku slevových serverů a na základě podrobného terénního šetření ve vybraných gastronomických provozech, které se účastnily nabídky slevových serverů. Slevové servery jsou velmi mladé dynamické odvětví, kterému se v ČR začalo velmi dařit. Český zákazník si na ně zvykl a rád je využívá. Do budoucna se předpokládá, že bude docházet k růstu obratu slevových serverů, ale ke snižování jejich počtu, tak aby na trhu zůstaly pouze ty kvalitní.
Marketingový plán vybraného gastronomického zařízení
Petránková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Práce se zabývá problematikou marketingu v pohostinství, především tvorbou marketingového plánu pro malý podnikatelský subjekt. Cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro nově otevírané gastronomické zařízení Creperii Amálku. Práce se skládá ze dvou velkých celků, a to části teoretické a části praktické. Teoretická část se zabývá obecnými souvislostmi marketingové činnosti v oboru pohostinství. Objasňuje význam marketingu v pohostinství, specifika služeb tohoto oboru a samotnou tvorbu a význam marketingového plánu pro gastronomické zařízení. V praktické části je charakterizováno dané gastronomické zařízení, provedena podrobná situační analýza, stanoveny marketingové cíle a vytvořen návrh marketingové strategie pro tento nový provoz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.