Název: Marketingový plán vybraného gastronomického zařízení
Překlad názvu: Marketing plan for gastronomic facility
Autoři: Petránková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Gastronomické zařízení; Marketingová strategie; Marketingový mix; Marketingový plán; Situační analýza; Gastronomic facility; Marketing mix; Marketing plan; Marketing strategy; Situation analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16147

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12123


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet