Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,620 záznamů.  začátekpředchozí1177 - 1186dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategická analýza malého podniku
Fürbachová, Miluše ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice strategické analýzy v podmínkách malých firem. Pomocí vhodně zvolených metod zkoumá vnitřní a vnější prostředí konkrétní firmy -- Truhlářství Kašpar. Na tomto základě stanovuje pozici firmy na vymezeném trhu a následně navrhuje sadu taktických opatření, která jsou primárně zaměřena na zefektivnění komunikace a prezentaci firmy pomocí různých komunikačních nástrojů.
B2B marketingová komunikace společnosti John Deere
Szabó, Attila ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem diplomové práce je vyhodnotit implementaci B2B marketingové strategie společnosti John Deere. V teoretické části diplomové práce se nejprve budu zabývat definováním základních předpokladů moderní marketingové komunikace. Potom se zaměřím na vymezení pojmu B2B marketing a s ním souvisejících marketingových strategií. Praktická část je zaměřena na charakterizaci průmyslového oboru zemědělské mechanizace a slovenského agrosektoru. Dále na představení dalších nástrojů B2B marketingové komunikace společnosti John Deere a popsat jejich fungování v praxi.
Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Řezníček, Vít ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Králíček, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikace společnosti BMW Group Česká republika na sociálních sítích (konkrétně na síti Facebook, Twitter a Instagram). V první části práce jsou popsány formy komerčních komunikací s důrazem na online komunikaci. Druhou část práce tvoří představení značky BMW a jejích aktivit v České republice. Praktickou část práce tvoří 2 části. Nejprve je analyzována komunikace značky BMW na sociální sítích Facebook, Twitter a Instagram. Druhá praktická část je tvořena projektem již realizované soutěže na Instagramu a návrhem projektu spolupráce značky BMW s českými blogery.
Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami
Fedotovskaya, Ekaterina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce s názvem "Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami" je přispět k pochopení problematiky product placementu v hudebním průmyslu a provést analýzu postoje cílové skupiny k němu. Teoretická část se věnuje jednotlivým formám marketingové komunikace a definování product placementu. Uvádí se stručný historický vývoj tohoto nástroje a jeho výhody a nedostatky, včetně jeho právního vymezení a etických aspektů. Je popsaná i klasifikace forem product placement, kde více pozornosti je věnováno významu product placementu v hudebních videoklipech. Další část teorie tvoří analýza efektivity product placementu, se zaměřením na faktory ovlivňující jeho účinnosti. Praktická část je založena na rozboru hudebních videoklipů a na rozhovoru s focus group. Závěr má rovněž přinést potvrzení či vyvrácení hypotézy, že existuje pravděpodobnost změny u diváků vnímání či postoje k značce po zhlédnutí videoklipu, který obsahuje product placement. Také je cílem zjistit jestli tento objev dokonce může ovlivnit spotřebitelské chování.
Analýza marketingové strategie společnosti STOCK Plzeň- Božkov s.r.o.
Krčilová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Mucha, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je vyhodnocení současné marketingové strategie společnosti STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. s důrazem na značku Fernet Stock, která působí na trhu hořkých a bylinných likérů, a navržení případných doporučení na její vylepšení se zacílením na mladé spotřebitele. Nejprve je vytvořen teoretický základ pro pochopení marketingové strategie, analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, hodnoty značky a marketingové komunikace. Pro splnění cíle byl proveden primární i sekundární výzkum. Primární data byla získána on-line dotazníkovým šetřením a terénním výzkumem. Ze získaných údajů byl zanalyzován celý trh lihovin v České republice se zaměřením na trh hořkých a bylinných likérů. Dále byla zanalyzována marketingová strategie značky Fernet Stock vycházející z teoretického základu a obou výzkumů. Na závěr byla navržena doporučení pro implementaci do stávající marketingové strategie.
Návrh marketingového plánu s důrazem na marketingovou komunikaci
Majerová, Lucie ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového plánování, přičemž důraz je kladen na marketingovou komunikaci. První část práce je teoretická. Uvedená teorie slouží jako výchozí bod pro praktickou část práce, která byla provedena u podniku QUADRO System, s.r.o. Praktická část začíná charakteristikou uvedeného podniku. V práci je rozebrána stávající situace, ve které se podnik nachází, jeho současné produktové portfolio, cílové skupiny, distribuce apod. K potvrzení určitých skutečností bylo provedeno dotazníkové šetření. Dále bylo vypracováno několik analýz, např. analýza konkurence a SWOT analýza. Praktickou část práce uzavírá samotný návrh vhodné a efektivní marketingové komunikace podniku, který byl sestaven s ohledem na finanční možnosti podniku.
Image of the brand Kérastase Paris
Bláhová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit vnímání značky Kérastase Paris spotřebiteli na českém a slovenském trhu na základě dotazníkového šetření. Následně je zjištěný image značky Kérastase Paris porovnaný s identitou značky, s její strategií a hodnotami. Charakterizovaný je typický zákazník značky a navrženy marketingová doporučení pro značku. Dále jsou v práci zkoumány nákupní zvyklosti v oblasti vlasové péče v SR a ČR.
Marketingový význam body image pro generaci Y
Barvínek, Jakub ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá určením významu body image pro generaci Y, jejím cílem je identifikace vnímání body image mladou generací a porovnání tohoto vnímání s komunikovaným body image v reklamních sděleních cílících na příslušníky české generace Y. Pro přiblížení tématu popisuje teoretická část této práce historický vývoj pohledu na ideál krásy, vliv médií na vnímání prvků body image a teoretické uchopení body image pro účely segmentace trhu. Praktická část se zabývá analýzou komunikace vyhodnocením obsahové analýzy reklamních sdělení a popisem postojů generace Y k prvkům souvisejícím s body image a životním stylem cílové skupiny. Postoje cílové skupiny jsou popsány na základě analýzy dat MML -- TGI. Na základě výsledků této práce je možné posoudit důležitost významu složek body image pro cílovou skupinu mladých lidí a interpretovat zjištěné údaje pro účely segmentace trhu a marketingové komunikace.
Event marketing a jeho specifika v automobilovem prumyslu
Vošta, Martin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Przyczek, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho specifiky v automobilovém průmyslu. Cílem práce je analyzovat event marketingové aktivity a zachytit jejich význam v komunikačním mixu konkrétní společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na složení komunikačního mixu a vymezení pojmu event marketing. Praktická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a výzkum event marketingových aktivit této společnosti.
Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013
Koutníková, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Lenoch, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013 je prakticky zaměřenou prací s cílem naplánovat marketingovou komunikaci společnosti pro rok 2013, a to na základě analýzy dosavadní komunikace společnosti, se zohledněním stanovených cílů komunikace a s přihlédnutím k nejnovějším trendům v marketingové komunikaci. V teoretické části je shrnuta podstata komunikace, komunikačního procesu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V praktické části je představena společnost Algotech, provedena analýza její komunikační strategie a navržen plán komunikace pro rok 2013 včetně doporučení na využití nových trendů v marketingové komunikaci a vyhodnocení skutečné realizace plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,620 záznamů.   začátekpředchozí1177 - 1186dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.