Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Airline alliances
Hrehor, Filip ; Huňak, James (vedoucí práce) ; Barvínek, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení vnímání leteckých aliancí cestujícími, porovnává jednotlivé aliance mezi sebou a srovnává výsledky také s cestujícími, kteří letecké aliance nevyužívají. Práce čerpá z dostupných informací o leteckých aliancích, které jsou rozebrané v aspektech jednotlivých typů spoluprací. Zpracována je i historie a vývoj leteckých alianci s vyhlídkami do budoucna.
Marketingový význam body image pro generaci Y
Barvínek, Jakub ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá určením významu body image pro generaci Y, jejím cílem je identifikace vnímání body image mladou generací a porovnání tohoto vnímání s komunikovaným body image v reklamních sděleních cílících na příslušníky české generace Y. Pro přiblížení tématu popisuje teoretická část této práce historický vývoj pohledu na ideál krásy, vliv médií na vnímání prvků body image a teoretické uchopení body image pro účely segmentace trhu. Praktická část se zabývá analýzou komunikace vyhodnocením obsahové analýzy reklamních sdělení a popisem postojů generace Y k prvkům souvisejícím s body image a životním stylem cílové skupiny. Postoje cílové skupiny jsou popsány na základě analýzy dat MML -- TGI. Na základě výsledků této práce je možné posoudit důležitost významu složek body image pro cílovou skupinu mladých lidí a interpretovat zjištěné údaje pro účely segmentace trhu a marketingové komunikace.
Klamavá reklama a rozbor efektu na její příjemce
Barvínek, Jakub ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Havránek, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá klamavou reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. První část práce popisuje klamavou reklamu jako součást skutkové podstaty nekalé soutěže, její definici, právní vymezení, psychologii reklamy a prostředky sloužící k ovlivnění rozhodování spotřebitelů. V praktické části jsou identifikovány konkrétní případy klamání v reklamě a je zde uvedena jejich demonstrace na příkladech. Následující kapitoly praktické části obsahují vyhodnocení dotazníkového průzkumu s cílem zjistit povědomí spotřebitelů o klamavé reklamě, jejich manipulovatelnost a vztah k reklamě. Závěr shrnuje dosažení cílů práce, navrhuje další možnosti zkoumání této problematiky a vystihuje přínos práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.