Název: Marketingový význam body image pro generaci Y
Překlad názvu: Marketing importance of body image for generation Y
Autoři: Barvínek, Jakub ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: body image; marketing; marketingová komunikace; MML - TGI; segmentace; body image; marketing; marketing communication; MML - TGI; segmentation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43934

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192358


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet