Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti obchodu a podnikání v Číně
Kratochvíl, Jan ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku luxusního zboží na čínském trhu. V teoretické části je zevrubně popsáno, co je to luxus a jak je třeba přistupovat k luxusní značce. Praktická část se snaží o následující: najít specifika čínských spotřebitelů luxusního zboží, zjistit, jak toto zboží vnímají, jak k němu přistupují a především, proč si luxusní zboží kupují. Nakonec se práce snaží identifikovat odlišnosti čínského trhu a na základě těchto poznatků poskytnout doporučení českým luxusním firmám, které chtějí být úspěšné se svými produkty na čínském trhu.
Marketingová strategie firmy MYKITA a návrhy jejích změn pro ČR
Brych, Jaroslav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Práce se zabývá popisem marketingové strategie berlínské manufaktury MYKITA, vyrábějící luxusní brýle, a následným návrhem jejích změn pro Českou republiku. První, teoretická část je zaměřena na popis luxusu, luxusní značky a typologii jejího managementu, dále na marketing a pojmy s ním spojené. Obsahem druhé poloviny práce je charakteristika firmy MYKITA a její marketingové strategie, zaměřené zejména na propagační materiály, doplněné o návrhy jejich změn. Poslední, čtvrtá kapitola navrhuje a teoreticky rozpracovává možnost otevření vlastního, firemního, obchodu v Praze.
Marketingový mix luxusních statků a jeho specifika
Šimek, Vojtěch ; Říha, David (vedoucí práce) ; Vopařil, Pavel (oponent)
V mé bakalářské práci se věnuji problematice luxusu a to zejména z pohledu marketingu. V úvodní části si kladu otázky, co to vlastně luxus je, čím je charakterizován a kdy můžeme o produktu nebo službě mluvit jako o luxusní. Nosná část teoretické části práce analyzuje dostupnou literaturu a komparuje marketingový mix spotřebního zboží s tím, který se používá pro statky luxusní. Cílem je zjistit, zda a případně do jaké míry je mix luxusních statků odlišný. Hlavním cílem práce je potom aplikovat teoretické poznatky z úvodní části na konkrétní příklad prodeje vily Sanytrovka. Klíčovou otázkou je zjistit, zda nemovitost můžeme definovat jako luxusní a následně nastínit možné řešení podoby marketingového mixu a konfrontovat ho se skutečným postupem při prodeji.
Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L´Oréal
Petránková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bartošová, Gabriela (oponent)
Diplomová práce Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L'Oréal se zabývá analýzou značky Yves Saint Laurent. Teoretická část je zaměřena na marketing,značku, brand, luxus, analýzu brandu a strategické řízení. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe. Analyzuje samotný brand jeho historii, identitu, hodnotu a marketingovou strategii a navrhuje nové marketingové strategie.
Podnikatelský plán - River Terrace Bar
Řezníček, Petr ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Fuka, Martin (oponent)
V dnešních pohostinských zařízeních má ekonomika mnohem větší význam, než samotná odbornost, proto se často zapomíná právě na tvorbu podnikatelského plánu v rané fázi podnikatelské činnosti. Předmětem mého podnikání jsem si zvolil provoz kabaretního baru ve stylu podniků z 30. let 20. století v nově vznikajícím hotelu River Terrace na pražském Smíchově. V teoretické části se zabývám postupy k vytvoření kvalitního podnikatelského plánu. Praktická část obsahuje konkrétní plán pro mou společnost přes podrobnou analýzu trhu a konkurence, plánování vhodné marketingové strategie až po sestavení provozního a finančního plánu včetně prognózy vývoje hospodaření na pět let dopředu. Cílem této práce je zjistit proveditelnost a reálnost podnikatelského záměru a dozvědět se, jaké šance má podnik na úspěch a zda by bylo vhodné do tohoto plánu investovat.
Marketing luxusního zboží a jeho specifika
Šebelík, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Čím přitahuje luxusní zboží? Jak velký je jeho trh a co je to vlastně luxus? Co tvoří luxusní značku? A jak na luxus pohlížejí Češi? Text se snaží na všechny tyto otázky odpovědět a zároveň přináší bližší pohled na konkrétní segment luxusu -- vína -- v České republice. Na příkladu Vin de Constance, luxusní značky bílého vína z vinařské oblasti Kapského mysu v Jižní Africe, je rozvinuta marketingová strategie pro vstup této značky na český trh luxusního zboží včetně analýzy tržního prostředí a návrhu dlouhodobých cílů.
Marketingové prostředí vietnamského trhu s luxusním zbožím
Ho, Thu Huong ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce monitoruje trh s luxusním zbožím obecně, dále analyzuje vietnamský trh s luxusním zbožím, a na základě vybraných analýz zhodnotí, zda má tento trh skutečně slibné příležitosti a perspektivu do budoucna. Dílčím cílem práce je charakterizovat typické chování vietnamského spotřebitele luxusního zboží a analyzovat a formulovat možná doporučení marketingových strategií konkrétní vybrané firmy působící na vietnamském trhu v oblasti luxusního zboží.
Specifika marketingu luxusních značek
Rysová, Aneta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Musial, Hubert (oponent)
Cílem této diplomové práce je specifikovat pojem "luxus" a pojem "luxusní značka", názorně vystihnout rozdíl mezi marketingem spotřebitelským a marketingem zboží luxusního a predikovat jeho vývoj jak obecně, tak na praktických příkladech luxusních značek (konkrétně značka Louis Vuitton, Rolex a Porsche), kde se věnuji i rozboru jejich marketingových strategií a současnému postavení těchto značek na světovém trhu včetně aktualizovaných dat. Dílčím cílem této práce bylo zjistit, jak jsou luxusní značky vnímány mladou generací, konkrétně vysokoškolskými studenty a čerstvými absolventy, kteří jsou potenciální cílovou skupinou těchto značek a tento poznatek porovnat se současnou situací luxusních značek na trhu.
Compability of luxury and the concept of simple living
Soukupová, Barbora ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
Je konzumace luxusního zboží a služeb alespoň v některých ohledech slučielná s žitím v jednoduchosti? Pro většinu lidí je odpověď na tuto otázku jednoznačná. Na první pohled se zdá, že není možné najít společné body. Luxus bývá často spojován a používán jako synonymum pro přebytek, opulenci a zbytečnosti. Jak je možné stejné slovo i jen použít v jedné větě s konceptem, který mluví o odříkání, jednoduchosti a uvážené spotřebitelské volbě. Cílem této diplomové práce je určit témata a problematiku, které vyvstávají při snaze propojit či sloučit dva výše zmiňované koncepty. Teoretická část definuje nejdříve luxus, jeho specifické vlastnosti a důvod, proč pro luxusní zboží a služby nelze používat "tradiční" marketingové metody. Dále je vysvětlen koncept života v jednoduchosti. Tyto dva koncepty jsou následně postaveny vedle sebe, mimo očekávaých neslučitelných bodů byly nalezeny i některé společné charakteristiky. Na závěr v poslední kapitole je uveden příklad Chateau Mcely, na kterém je prakticky ukázáno, jak teorie vypadá v praxi. Krátce je zmíněna historie budovy z dob šlechtických rodů, stejně jako novodobá historie po zakoupení zámku paní Inéz Cusumano. Mise zámku spolu s marketingovým mixem jsou také představeny a zhodnoceny. Závěrečná část je věnována formám, jakými se Chateau Mcely podílí na zachování trvale udržitelného rozvoje. Tímto způsobem je zdůrazněn fakt, že i v rámci luxusního hotelu lze v určitých oblastech propojit luxusní služby s životem v jednoduchosti.
Zhodnocení marketingové strategie Ferrari
Fiala, Jakub ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této práce je zhodnocení marketingové strategie automobilky Ferrari s přihlédnutím ke specifikům marketingu luxusního zboží. Hlavním nástrojem práce je situační analýza, jejíž hlavní poznatky jsou shrnuty do SWOT analýzy, z níž je vyvozeno konečné zhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.