Název: Marketingová strategie firmy MYKITA a návrhy jejích změn pro ČR
Překlad názvu: The marketing strategy of MYKITA manufacture and its improvement proposals for the Czech repubublic
Autoři: Brych, Jaroslav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: luxus; marketing; MYKITA; optika; propagační materiály; eyewear; luxury; marketing; MYKITA manufactory; promotional materials

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35456

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162155


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet