Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role sociálních médií v marketingové komunikaci
Novotný, Ondřej ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Bartošová, Gabriela (oponent)
Hlavním cílem práce je popsat roli sociálních médií v marketingové komunikaci, primárně na síti Facebook a na hlubším příkladu tří dekorativně kosmetických značek v ČR. Jde o způsob využití platformy a z něj plynoucí přínosy. Cílem je též přinést celistvou představu o tomto využití, proto dojde i k analýze brandu z jiného odvětví a s odlišnou strategií. V závěru práce je důležité shrnutí poznatků a doporučení přímo pro rozebrané subjekty. Metody užité v praktické části jsou analýza a interview. Práce není zamýšlena ani provedena jako návod krok za krokem, nýbrž jako demonstrace užití vhodná pro pozdější inspiraci. Závěry jdou ruku v ruce s názory odlišných autorů prezentovaných v teoretické části. Sociální sítě jsou koncipovány primárně jako nástroj k budování image značky, budování komunity a sbírání zpětné vazby, nikoli jako nástroj prodeje.
Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L´Oréal
Petránková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bartošová, Gabriela (oponent)
Diplomová práce Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L'Oréal se zabývá analýzou značky Yves Saint Laurent. Teoretická část je zaměřena na marketing,značku, brand, luxus, analýzu brandu a strategické řízení. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe. Analyzuje samotný brand jeho historii, identitu, hodnotu a marketingovou strategii a navrhuje nové marketingové strategie.
Strategie získávání nových zákazníků pro luxusní značku
Bartošová, Gabriela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Práce se věnuje specifickému marketingu luxusních značek, se zaměřením na parfémovou značku Diesel. Cílem této práce je zhodnotit, na jakých principech funguje marketing luxusních značek, v čem je specifický. Zjištěné poznatky jsou ve druhé části s úpravami aplikovány na značku Diesel, zároveň je zanalyzována dosavadní marketingová komunikace této značky. Hlavním cílem této práce je návrh, jakým směrem by se měly ubírat marketingové aktivity značky Diesel v dalším období.
Vybrané priority francouzského předsednictví
Bartošová, Gabriela ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Vondrušková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se věnuje poslednímu francouzskému předsednictví v Radě Evropské unie, během něhož chtěla Francie položit základní kámen společné evropské imigrační politiky - přijmout Evropský migrační a azylový pakt a model Modré karty. První část je věnována vývoji francouzské imigrační politiky a její poslední novele z roku 2006. Jádrem práce je vývoj návrhů Evropského migračního a azylového paktu a modelu Modré karty a jejich možný přínos do budoucna. V závěru práce je francouzské předsednictví zhodnoceno.

Viz též: podobná jména autorů
3 BARTOŠOVÁ, Gabriela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.