Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh integrovaného systému pro podporu marketingového řízení produktového portfolia
Šebelík, Ondřej ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Švecová, Lenka (oponent)
Spolehlivé, srozumitelné a úplné informace jsou základem správných rozhodnutí. Organizace dnes mají k dispozici celou řadu databází a analytických nástrojů, ale úkolem technologií již není data pouze získávat a uchovávat, ale vhodně propojit jejich rozličné zdroje (interní i externí), oddělit podstatné od nepodstatného, a lidem, kteří na ně spoléhají, poskytnout jasný a srozumitelný obraz situace. K tomu slouží tzv. informační systémy -- nabízejí jednotný, uživatelsky přívětivý, srozumitelný a strukturovaný vhled do byznysové reality a shromažďují data a informace z různých zdrojů. Cílem práce je provést optimalizaci produktového řízení ve vybrané organizaci navržením integrovaného manažerského informačního systému pro podporu marketingového řízení produktového portfolia. Na základě analýzy existujícího workflow ve vybraných oblastech bude sestrojen abstraktní model byznysové reality a sestavena architektonická vize.
Marketing luxusního zboží a jeho specifika
Šebelík, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Čím přitahuje luxusní zboží? Jak velký je jeho trh a co je to vlastně luxus? Co tvoří luxusní značku? A jak na luxus pohlížejí Češi? Text se snaží na všechny tyto otázky odpovědět a zároveň přináší bližší pohled na konkrétní segment luxusu -- vína -- v České republice. Na příkladu Vin de Constance, luxusní značky bílého vína z vinařské oblasti Kapského mysu v Jižní Africe, je rozvinuta marketingová strategie pro vstup této značky na český trh luxusního zboží včetně analýzy tržního prostředí a návrhu dlouhodobých cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.