Název: Specifika marketingu luxusních značek
Překlad názvu: Specifics of luxury brands’ marketing
Autoři: Rysová, Aneta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Musial, Hubert (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: luxus; luxusní značka; marketing; marketingová strategie; luxury; luxury brand; marketing; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29425

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81643


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet