Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 153 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivní práce sportovního manažera
Nárožný, Jakub ; Rajnoha, Oldřich (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje kvality a nedostatky sportovních manažerů. Obsahuje teoretické poznatky, analýzu zkoumaného souboru, vyhodnocení a doporučení každému sportovnímu manažerovi.
Koučování a jeho působení na výkon obchodních reprezentantů
Fabianová, Ivana ; Bahbouh, Radvan (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent)
Diplomová práce je věnována analýze psychologického koučování jako metody podporující využívání lidského potenciálu, zvyšování výkonnosti a profesního rozvoje zaměstnanců. Teoretická část poskytuje vymezení pojmu koučování. Zabývá se principy a technikami koučování, vnímáním reality, hledáním řešení a stanovováním a dosahováním cílů. Pojednává o lidském potenciálu jako souboru dispozic a předpokladů k výkonu člověka, a jeho využívání. Popisuje možnosti zvyšování výkonnosti a životní spokojenosti pomocí koučinku. Práce představuje také přehled psychologických přístupů v koučování a jejich vymezení od ostatních způsobů práce s klientem. Druhou část práce tvoří kvantitativní výzkum, v rámci kterého byly analyzované výsledky obchodních reprezentantů, kteří během své práce prošli koučováním. Měřeny byly jejich obchodní výsledky před koučováním a po jeho ukončení. Na základě výsledků výzkumné části diplomové práce byl prokázán statisticky významný rozdíl (p< .001) mezi výkonem obchodních konzultantů před koučováním a ve třech dalších měřeních po koučování. Klíčová slova Koučování, sebekoučování, cíle, principy koučování, efektivita, obchodní konzultant, výkon, potenciál.
Řízení podniků v podmínkách Industry 4.0 a rozvoj lidských zdrojů
ČERMÁKOVÁ, Julie
Na základě výzkumu je cílem disertační práce zjistit klíčové kompetence v podmínkách Industry 4.0 a navrhnout nástroje pro rozvoj lidských zdrojů s cílem vyhodnotit jejich implementaci z hlediska zajištění požadovaného rozvoje pracovníků. V kvantitaivní části na základě dotazníkového šetření statistický výzkum odhalil v počtu testů ANOVA a po úpravě jejich p-hodnot Bonferroniho korekcí kompetence leadership a celoživotní vzdělávání jako statisticky významné klíčové kompetence odborníků pro Industry 4.0. Tento statistický výsledek je podpořen případovými studiemi, které jsou součástí kvalitativní části disertační práce. Případové studie zachycují profesionální rozvoj pěti manažerů, kteří zastávají klíčové profese Industry 4.0. Z kvalitativního výzkumu ve formě koučovacích interview je v práci zřetelný profesní rozvoj expertů v průměru o dvě úrovně u každé kompetence zvlášť na desetibodové škále, která vychází z primárního dotazníkového šetření založeného na sebeevaluaci odborníků. Metoda koučování se v případových studiích potvrdila jako nejúčinnější metoda rozvoje kompetencí pro Industry 4.0 oproti leadershipu a mentoringu. Využití 360stupňové zpětné vazby potvrzuje výsledky, ke kterým autorka v rámci případových studiích dospěla. Metody pro rozvoj lidských zdrojů na klíčových pracovních pozicích v podmínkách Industry 4.0 se podařilo účelně vystihnout a cíle naplnit.
Používání metodických materiálů volejbalovými trenéry kategorie U14
Pták, Vojtěch ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Petružela, Jan (oponent)
Název: Používání metodických materiálů volejbalovými trenéry kategorie U14 Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda trenéři volejbalové kategorie U14 používají metodické materiály, jaké metodické materiály používají, které metodické materiály preferují a odkud tyto materiály získávají. Jaký mají pohled na metodické materiály připravované Českým volejbalovým svazem a jaké metodické materiály jim chybí. Metody: Použili jsme metodu společenského průzkumu, kdy jsme data získávali formou online dotazníku. Dotazník jsme rozeslali e-mailem 190 kontaktním osobám kategorie U14, které byly uvedeny na stránkách Českého volejbalového svazu. V e-mailu bylo jasně řečeno, že je určen pouze pro trenéry kategorie U14. Online dotazník obsahoval 24 otázek a vyplnilo ho 105 trenérů. Výsledky: Nejpreferovanější platformou k získávání informací byla platforma YouTube. 51 % trenérů se nejraději vzdělává kombinací psaného textu a videa a 43 % preferuje pouze video. Pouze 25 % trenérů dokáže najít rychle a bez problémů metodické materiály, které zrovna hledají. V sekci vzdělávání se na stránkách ČVS vyzná pouze 30 % trenérů. Pouze 1/3 trenérů se účastní formální formy vzdělávání pořádanou ČVS. Klíčová slova: metodika, trénování, trenér, vzdělávání, volejbal, metodické materiály
Vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků v organizaci sloučených mateřských škol
Berková, Pavla ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kříž, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem "Vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků v organizaci sloučených mateřských škol". Cílem práce je identifikovat a analyzovat vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků mateřských škol v rámci jejich dalšího vzdělávání a navrhnout koncept dalšího vzdělávání pedagogických zaměstnanců dané organizace. Teoretická část seznamuje se základními pojmy a popisuje systémové vzdělávání, formy a metody rozvoje vzdělávání pracovníků vybrané organizace. V práci je popsán význam celoživotního vzdělávání v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, dále pak pojem, kdo je pedagogický pracovník, co je vzdělávání a učení, lidské zdroje a jejich řízení. Práce představuje formální, neformální a informální vzdělávání dospělých. Mimo jiné popisuje legislativní rámec dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Praktická část navazuje na teoretickou část a z ní vychází výzkumné šetření, pro které bylo využito formy anonymního dotazníku. Na základě výzkumných otázek a pomocných podotázek v dotazníku byl splněn cíl výzkumného šetření, kterým je zjistit a popsat, jakým způsobem vzdělávací aktivity pedagogů přispívají k rozšíření znalostí a vědomostí využitelné ve vzdělávacím procesu. Dále pak, zda tyto vzdělávací aktivity podporují profesní rozvoj pedagogů v rámci jejich...
Studijní kouč jako součást školního poradenského pracoviště
Marešová, Tereza ; High, Radka (vedoucí práce) ; Viktorová, Ida (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím metod koučinku ve školství, konkrétně pozicí studijního kouče a možnostmi jeho působení v rámci školního poradenského pracoviště. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vymezuje činnost jednotlivých členů školního poradenského pracoviště a zakotvení těchto pracovních pozic v legislativě spolu s požadovanou kvalifikací a vzděláním. Zmiňuje též koučink, jeho možné definice a jemu blízké pojmy, zároveň nastiňuje, jaká je pozice koučinku ve školství u nás i v zahraničí. Praktická část se zaměřuje na vlastní výzkum, který probíhal na soukromém jazykovém gymnáziu v Praze po dobu jednoho školního roku. Nejprve uvádí charakteristiku školy, jež je doplněna kvantitativní analýzou a přibližuje složení školního poradenského pracoviště na této konkrétní škole, zastoupení žáků v jednotlivých ročnících a další rysy. Dále práce nastiňuje činnost studijního kouče, zejména průběh konzultací, využívané metody a nástroje. Zároveň v rámci případových studií podrobně popisuje konkrétní případy tří žáků, kteří využili možnosti konzultací se studijním koučem, jejich výchozí stav, průběh intervence a dosažené výsledky. Součástí práce je také sebereflexe autorky a její činností, z níž vyplynuly výzkumné otázky. Ty se dotýkají nejen samotné činnosti studijního kouče, ale i jeho...
Koučink coby profese: východiska pro profesní etiku koučinku a reflexe vybraných témat
Červenka Kocourková, Karolína ; Jinek, Jakub (vedoucí práce) ; Sousedík, Prokop (oponent)
Tato diplomová práce představuje koučink coby samostatnou profesi. Ukazuje, že se nejedná pouze o metodu vzdělávání, poradenství nebo řízení zaměstnanců, která by se pak v důsledku řídila etikami oborů, v nichž je aplikována, ale že koučink je profese, která má svou vlastní metodiku, výzkum a praxi, během níž vyvstávají vlastní specifické etické otázky a na vybrané z nich se tato diplomová práce zaměřuje V první části se práce zabývá otázkou samotného pojmu koučinku. Na základě definice koučinku a jeho historického vývoje dokládá odlišnosti koučinku od psychoterapie, mentoringu, poradenství a také od sportovního trenérství. Zkoumá etymologii slova kouč a to, zda existuje vhodnější český ekvivalent tohoto označení, které je v povědomí veřejnosti úzce spojeno především se sportovním prostředím. Práce definuje profesní základnu koučinku, vymezuje jeho postavení mezi pomáhajícími profesemi, ukazuje jeho nezávislost a nalézá tak i výchozí body pro budoucí etickou reflexi. V druhé části diplomová práce stanovuje paradigma vztahu kouče a klienta, definuje profesní kompetence kouče a předpoklady na straně klienta. Také představuje etické problémy, které jsou pro profesi kouče specifické. Tyto problémy mimo jiné vznikají v trojstranném vztahu kouče, klienta (koučovaného zaměstnance) a sponzora procesu...
Students Start-ups: Establishment and Development
Halamka, Dominik ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This bachelor thesis talks about creation of sustainable business plan for small start-up company that enters dating industry market. Company offers coaching for self-development in terms of dating. Main chapter is – Proposal and contribution of suggested solutions. Key findings of thesis are that typical client is very analytical young male which demands step-by-step logical solution for a problem. And that this business model can be very profitable if entrepreneur avoids unnecessary risks and mistakes.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 153 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.