Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití obsahové sítě v rámci internetové reklamy - zhodnocení faktorů její úspěšnosti
Krišica, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Mareček, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá obsahovou sítí v rámci internetové reklamy a zhodnocením faktorů její úspěšnosti v rámci internetových kampaní. V úvodní části práce jsou popsány nejpoužívanější platební modely internetového marketingu a metody dělení internetové reklamy dle vlastností. V další části jsou popsány používané metriky a metody cílení využívané v soudobé praxi. Představeny jsou i nejčastěji využívané hodnotící ukazatele v online marketingu pro obsahovou síť při vyhodnocování. Práce představuje a porovnává reklamní systémy pro cílení v obsahové síti. Cílem diplomové práce je vyhodnocení dopadu vybraných nastavení reklamních kampaní na jejich úspěšnost se zaměřením na možnosti cílení a formulace doporučení pro jejich řízení.
Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub
Šojdelová, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Zvolené téma Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub podává v první části teoretické informace o tom, jaké jsou možnosti internetové komunikace a marketingu. Především je zde popsána metoda tzv. Search Engine Marketingu. Dále se práce zabývá možnostmi, jak efektivně využít internetovou propagaci ke zvýšení návštěvnosti webové stránky. V aplikační části se práce věnuje návrhu konkrétní strategie internetové komunikace pro divadlo Činoherní klub s využitím dostupných reklamních systémů Google AdWords a Seznam Sklik. Podpůrným nástrojem pro stanovení této strategie jsou výsledky výzkumu tzv. koncept testu, který byl zaměřen na výběr konkrétní verze reklamního internetového banneru a jeho atributů.
Google AdSense optimization
Klaučo, Jakub ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Štěpán (oponent)
Cílem této práce je popsat možnosti internetové reklamy při zpeněžovaní interneto-vého obsahu pro menší vlastníky internetových stránek. Ukazuje možnosti spjaté s využitím Google AdSense a popisuje typy reklamy její optimalizace. Práce je dělena na tři hlavní celky, kde cílem prvního je popsat současně používané formy internetové reklamy a typy reklamy v reklamním systému Google AdSense. V druhém celku se nachází ukázka možností interní a externí optimalizace reklamy. V posledním celku bude popsáno testování a vyhodnocení navrženého optimalizačního řešení, které bude ověřeno v prostředí Slovenské internetu.
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Mihok, Radovan ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Koblovsky, Petr (oponent)
Práce se zabývá kontextovou reklamou na internetu pomocí služby Google AdWords. Popisuje jednotlivé části plánování reklamní kampaně (volba produktů, typů reklamy, klíčových slov), řízení a hodnocení úspěšnosti (výpočet ROI a dílčí ROI).
Využití Internet marketingu v lázeňství
GOTTWALDOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá tématem "Využití Internet marketingu v lázeňství``. Práce byla vypracována v Lázních Hodonín a navazuje na výzkum marketingové komunikace, který zjistil důležitost internetu jako informačního a komunikačního prostředku firmy s jejími zákazníky. Lázně jsou mladým moderním zařízením nacházejícím se v Jihomoravském kraji, jejichž jediným majitelem je od roku 1993 město Hodonín. Zařízení slouží k léčbě pohybového aparátu, relaxaci, rekondici a nabízí i wellness pobyty. Cílem této práce je zhodnocení dosavadního využití Internetového marketingu Lázní, jeho účinnosti a návrh možných zlepšení v této oblasti. Dílčím cílem je zjištění spokojenosti zákazníků {--} samoplátců - s internetovou prezentací Lázní, jejich názory a postoje k dalším nástrojům internetové komunikace. Teoretická část vymezuje základní terminologii a nástroje Internetového marketingu dle odborné literatury, internetových článků a aktuálních informací z oboru. Tyto poznatky se staly východiskem pro osobní rozhovor s marketingovou specialistkou a zároveň k definování a zhodnocení dosud využívaných nástrojů internetové komunikace Lázní Hodonín. Primární data spokojenosti klientů s www prezentací Lázní, jejich postoje a názory, byla získána dotazníkovým šetřením. S ohledem na finanční, personální, technické a jiné možnosti organizace je její působení na internetu na velmi dobré úrovni. Ještě více je to patrné ve srovnání s webovou prezentací jejich konkurence. Zjištěné výsledky a uskutečněná reklamní kampaň na Facebooku objevily prostor pro zlepšení a nové perspektivy v oblasti ppc reklamy, emailingu, podpory prodeje a sociálních sítí. Společným cílem navržených opatření bylo především zlepšení efektivity komunikace se stálými, ale i potenciálními klienty. Aktivní působení Lázní na internetu je z hlediska chování daného segmentu spotřebitelů nutností dnešní konkurenční doby. Pro posílení vztahů se současnými zákazníky, ale i z důvodu oslovení nových, by proto mělo marketingové oddělení na tento trend vhodně reagovat.
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Černý, Jakub ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce analyzuje postavení reklamy na internetu v rámci marketingových aktivit firmy. Vymezuje základní pojmy a nástroje internetového marketingu a popisuje internetovou reklamu ve srovnání s tradičními reklamními médii. Detailně se práce zaměřuje na popis a vysvětlení efektu Pay-Per-Click reklamních kampaní. Možnosti jejich využití a zjištěné odlišnosti jsou interpretovány uvedením příkladu marketingových aktivit konkrétních firem.
Marketingová politika firmy v informační společnosti
Marek, Jan ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Cíl bakalářské práce je popsat jednotlivé části moderního marketingu.(marketingové prostředí, trh, dodavatelé,?) Dále je cílem práce najít vztahy mezi těmito jednotlivými částmi a analyzovat vazby, které mezi nimi existují. Teoretický základ je dále doplněn o současnou roli internetu a komunikačních technologií v marketingu. Autor čerpá z odborné literatury a odborných článků. Snaží se také využívat své dlouholeté zkušenosti z oblasti informačních technologií.
Marketingová kampaň založená na vyhledávacích strojích
Šindelářová, Jana ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tématem bakalářské práce je search engine marketing (SEM) v České republice. Cílem práce je především komplexně popsat proces marketingové kampaně ve vyhledávačích, což je realizováno definicí a charakteristikou analytické, implementační a kontrolní fáze procesu. Jsou popsány základní principy SEM. Vychází se z teoretické definice SEM a jeho základních linií ? optimalizace pro vyhledávače (SEO) a placené odkazy ve vyhledávačích, zohledňuje se aktuální situace na trhu a odhaduje se budoucí vývoj. Práce nabízí ucelený pohled na český trh search engine marketingu, předkládá informace o využívání internetu v České republice a charakterizuje největší hráče na poli SEM (vyhledávače, internetové marketingové agentury a systémy PPC reklamy). Popsána je oblast metrik SEM. Práce zmiňuje také otázku etiky SEO. Praktická část textu popisuje on-line nástroje sloužící k analýze a optimalizaci webu, zejména nástroje pro klíčová slova. Problematiku dokreslují přiložené reálné SEO analýzy webu.
Možnosti zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace Reiseagentur Drexler
Hrkal, Marek ; Stříteský, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace cestovní agentury Drexler. Aplikovány jsou nástroje on-line marketingu, které mají za cíl zvýšit návštěvnost a konverzní poměr webu. Práce teoreticky rozebírá a následně prakticky aplikuje kontextovou PPC reklamu i optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Prostor je věnován také klíčovým faktorům ovlivňujícím konverzní charakteristiku webové prezentace.
Reklamní kampaně na internetu
Bludská, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Škardová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.