Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub
Šojdelová, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Zvolené téma Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub podává v první části teoretické informace o tom, jaké jsou možnosti internetové komunikace a marketingu. Především je zde popsána metoda tzv. Search Engine Marketingu. Dále se práce zabývá možnostmi, jak efektivně využít internetovou propagaci ke zvýšení návštěvnosti webové stránky. V aplikační části se práce věnuje návrhu konkrétní strategie internetové komunikace pro divadlo Činoherní klub s využitím dostupných reklamních systémů Google AdWords a Seznam Sklik. Podpůrným nástrojem pro stanovení této strategie jsou výsledky výzkumu tzv. koncept testu, který byl zaměřen na výběr konkrétní verze reklamního internetového banneru a jeho atributů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.