Název: Využití obsahové sítě v rámci internetové reklamy - zhodnocení faktorů její úspěšnosti
Překlad názvu: Use of Content Network in Online Advertising – Evaluation of its Success Factors
Autoři: Krišica, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Mareček, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Google AdWords; Internetový marketing; obsahová síť; PPC reklama; Sklik; content network; Google AdWords; internet marketing; PPC advertising; Sklik

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36131

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162830


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet