Název:
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Překlad názvu:
The usefulness of Pay-Per-Click internet advertising campaign in marketing strategy of company
Autoři:
Černý, Jakub ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje postavení reklamy na internetu v rámci marketingových aktivit firmy. Vymezuje základní pojmy a nástroje internetového marketingu a popisuje internetovou reklamu ve srovnání s tradičními reklamními médii. Detailně se práce zaměřuje na popis a vysvětlení efektu Pay-Per-Click reklamních kampaní. Možnosti jejich využití a zjištěné odlišnosti jsou interpretovány uvedením příkladu marketingových aktivit konkrétních firem.This paper is focused on analysis of internet advertising and its role in marketing communication. The paper determines general methods and instruments of internet marketing and describes internet advertisement in comparison with traditional advertising media. In more detail the paper is focused on description and explanation of effect of Pay-Per-Click advertisement campaigns. The options of their usage and recognized differences are explicated by practical instance of marketing strategies of real companies.
Klíčová slova:
internetová reklama; online marketing; PPC reklama; internet advertising; online marketing; Pay-Per-Click
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21126