Název: Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub
Překlad názvu: On-line Communications Strategy Plan for the Cinoherni klub theatre
Autoři: Šojdelová, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: koncept test; marketing ve vyhledávačích; PPC reklama; concept testing; PPC advertising; search engine marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35704

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162403


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet