Název: Reklamní kampaně na internetu
Autoři: Bludská, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Škardová, Miroslava (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.
Klíčová slova: affiliate marketing; internetová reklama; internetové srovanávače cen; internetový marketing; marketing ve vyhledávačích; online marketing; online reklama; pay-per-click; pay-per-click kampaň; pay-per-click reklama; PPC marketing; PPC reklama; PPC reklamní kampaň; reklama ve srovnávačích cen; reklama ve vyhledávačích; reklamní kampaně na internetu; shopping comparison; srovnávače cen; vyhledávače cen

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4704

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2618


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet