Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Digitální marketingová komunikace společnosti Spikeball a její vnímání v Evropě
Čejka, Ondřej ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Autor: Ondřej Čejka Název: Digitální marketingová komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Cíl: Hlavním cílem této práce je zhodnocení digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Na základě provedené obsahové analýzy budou navrhnuta doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace společnosti a jejího dosahu. Metody: V této práci jsou v rámci teoretické části využity metody kvalitativního výzkumu, zahrnující rešerši literatury týkající se sportovního marketingu, digitálního marketingu, marketingu na sociálních sítích a content marketingu. V praktické části práce je jako hlavní výzkumná metoda použita obsahová analýza, která kombinuje prvky kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Obsahová analýza se zabývá digitálním obsahem, který zkoumaný subjekt publikuje na využívaných platformách. Obsah je rozdělen do skupin podle jeho typu původu a formátu a je spočítána četnost jednotlivých příspěvků. Dále jsou zkoumána tato kritéria: průměrný počet komentářů, průměrný počet zhlédnutí a průměrný počet liků. Na základě této analýzy jsou sestavena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem práce je rozbor digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc a návrhy a doporučení,...
Vliv virálních trendů sociální sítě TikTok na kosmetický průmysl
Miroškina, Marija ; Zavadilová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá vliv TikToku na šíření beauty trendů a jejich dopad na nákupní chování uživatelů. Hlavním cílem studie bylo prozkoumat, jak mohou virální videa na TikToku formovat spotřebitelské návyky a vnímání kosmetických produktů, s důrazem na to, jak kosmetické značky mohou strategicky využívat tyto trendy ve svůj prospěch. Teoretická část poskytuje přehled o vzniku a vývoji, algoritmu a uživatelích této sociální sítě, zatímco praktická část se zaměřuje na analýzu virálních videí na TikToku a jejich vliv na spotřebitelské preference, zejména mezi uživateli generace Z. Výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření odhalil, že organické trendy mohou být pro značky efektivnější než tradiční reklamy a že značky, které se přizpůsobují aktuálním trendům, dosahují většího zájmu ze strany uživatelů. Mezi nejpopulárnější kosmetické trendy na základě dotazníku patří "clean girl aesthetic," "glass skin," a makeup ve stylu známých filmů a seriálů. Zjištění ukazují, že tyto trendy nejenže posilují vnímání značky, ale také přímo ovlivňují nákupní rozhodování, což naznačuje, že TikTok je klíčovým kanálem pro marketingovou komunikaci kosmetických značek, zejména těch, které jsou zaměřené na mladší cílovou skupinu. Práce zdůrazňuje důležitost kontinuálního monitorování a adaptace na trendové změny...
Návrh reklamní kampaně společnosti SAMOHÝL OLOMOUC a.s.
Hudek, Martin ; Horáková, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh reklamní kampaně pro společnost SAMOHÝL OLOMOUC a.s. Teoretická část obsahuje hlavně teoretická východiska práce, základní pojmy, termíny a metody práce. Analytická část se zabývá seznámením s marketingovou problematikou společnosti, její analýzou, analýzou trhu a konkurence, marketingovým průzkumem a SWOT analýzou. Závěrečná část je tvořena hodnocením vlastních návrhů řešení problematiky, jejich efektivnosti, ekonomické náročnosti a jejich možnosti integrace do společnosti.
Návrh marketingové strategie podniku
Pelán, Radim ; Kreps, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu e-shopu Brašničky.cz provozovaného společností OPTIMAL TWIN s.r.o. V první části popisuje teorii marketingu se zaměřením na online marketing. Druhá část se věnuje popisu procesů ve firmě, rozborem marketingových činností e-shopu v roce 2013, analýze návštěvnosti a návštěvníků e-shopu. Třetí část navrhuje změny a vylepšení marketingové strategie e-shopu pro rok 2014 s co možná největší efektivností a návratností investic.
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Pernecká, Otilie
Pernecká, O. Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zaměřuje na legální aspekty propagace zboží a slu-žeb na internetu. V prvních dvou kapitolách jsou popsány metody internetového marketingu jako je PPC, word-of-mouth-marketing, e-mail marketing, influencer marketing a obsáhle popsána jsou sociální média a jejich legální aspekty v kontextu reklamy, influencer marketingu a spotřebitelského práva. V poslední kapitole jsou aplikovány získané znalosti o internetovém marketingu a právu a převedeny v online marketingovou propagaci pro dvě společnosti, kde první z nich je specializovaná na tabákové odvětví a druhá na odvětví nealkoholických nápojů.
Vnímání sociálních sítí volejbalových extraligových klubů fanoušky volejbalu
Vyhnalíková, Michaela ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vnímání sociálních sítí volejbalových extraligových klubů fanoušky volejbalu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavení doporučení vhodné struktury sociálních sítí volejbalových extraligových klubů na základě kvantitativního dotazování fanoušků volejbalu. Metody: Hlavní metodou tohoto marketinkového výzkumu bylo kvantitativní dotazování. Dotazník byl šířen elektronicky a výzkumným souborem byli fanoušci volejbalu využívající sociální sítě. Výsledky: Na základě provedeného kvantitativního dotazování zaměřeného na využívání sociálních sítí fanoušky volejbalu bylo zjištěno, že většina klubů mužské volejbalové extraligy nevyužívá plného potenciálu marketingu na sociálních sítí. Nejvyužívanějšími sítěmi jsou Instagram a Facebook, jak volejbalovými kluby, tak volejbalovými fanoušky. Po srovnání teoretické části s daty z dotazníku, byla navržena doporučení pro lepší strukturu sociálních sítí volejbalových klubů. Klíčová slova: marketing na sociálních sítích, kvantitativní výzkum, volejbal, sportovní marketing, sociální síť
Sociální sítě jako nástroj k propagaci umělecké řemeslné výroby
Kašová, Jana ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním role sociálních sítí v propagaci vybraných umělecko-řemeslných dílen. V dané problematice jsme na základě polo-strukturovaných kvalitativních rozhovorů s majiteli dílen analyzovali, jaká je role propagace uměleckých řemesel na sociálních sítích v jejich konkurenceschopnosti a dlouhodobé udržitelnosti. Také jsme se zaměřili na to, jak hodnotí roli sociálních sítí v propagaci uměleckých řemesel vlastníci umělecko-řemeslných dílen a které konkrétní postupy nebo formy obsahu dle vlastníků umělecko-řemeslných dílen fungují nejlépe izolovaně i v kontextu dalších propagačních technik a kanálů. Cílem výzkumu bylo pochopit práci umělecko-řemeslných dílen se sociálními sítěmi při jejich propagaci. Hlavní sociální sítě, které se ve výzkumu objevily byli nejčastěji užívané, Facebook a Instagram, ale okrajově i další. Během výzkumu jsme došli k dalším zajímavým zjištěním ohledně funkce komunity fanoušků na sociálních sítích, konceptů WOM, direct marketingu a podařilo se nám i zachytit reakce majitelů malých umělecko-řemeslných dílen na nedávnou změnu algoritmů Facebooku a její praktické dopady na ně.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií
Shybko, Aliona
Shybko, A. Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace značky Tezenis za účelem zlepšení vnímání zákazníky. Na základě analýz vnějšího prostředí, konkurence a současného stavu propagace je sestavena SWOT tabulka, která je podkladem pro následující návrhy a doporučení. V rámci práce je také proveden kvalitativní výzkum s cílem zjistit mínění zákazníků ohledně způsobu propagace značky Tezenis. Předložené návrhy a doporučení se týkají především online marketingu, konkrétně tedy SEO oficiálního e-shopu, PPC reklam ve vyhledávací síti, SMM a spolupráce s influencery, ale zahrnují i změny v in-store marketingu. Na konci práce jsou kalkulovány všechny náklady potřebné na realizaci návrhů.
Marketingová komunikace firmy Dermacol
Hrabcová, Aneta
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Dermacol, a přede-vším novými nástroji marketingové komunikace. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix a nové komunikační nástroje či technologie především z oblasti internetové marketingové komunika-ce. Praktická část práce je zaměřena na českou značku pečující a dekorativní kos-metiky Dermacol a její komunikační mix, konkurenty a cílové segmenty. Dále je v práci zprostředkován pohled spotřebitelů a jejich využívané nástroje pro hledání informací, ale také pohled na značku Dermacol a její komunikační aktivity. Ná-sledně jsou zhotovené návrhy na marketingovou komunikaci pro firmu Dermacol, pro jednotlivé segmenty a celkově pro firmu, včetně uvedených nákladů na zhotovení návrhů a dopadů jednotlivých návrhů pro firmu Dermacol.
Komparace online marketingové komunikace SPD a TOP 09 na Facebooku z hlediska persvazivních prostředků
Švarc, Martin ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato práce se zabývá persvazivními prostředky online marketingové komunikace na Facebooku českých politických stran TOP 09 a Svoboda a přímá demokracie - Tomio Okamura (SPD). Náplní práce je analýza vybraných příspěvků obou jmenovaných politických subjektů a jejich následná komparace. Cílem zkoumání pak je zjistit, jaké persvazivní prostředky tyto politické strany používají a v čem se na jejich základě obě marketingové komunikace na Facebooku shodují či nikoliv. Pro splnění stanovených cílů byla vybrána metoda kvalitativního charakteru s kombinací prvků pragmalingvistické a obsahové analýzy tak, aby bylo dosáhnuto co nejpřesnější analýzy. Proto byl dále stanoven soubor proměnných, které vystihují projevy persvaze v textech politické komunikace. Předmětem výzkumu jsou vybrané příspěvky z oficiálních profilů daných politických subjektů na Facebooku ze září a října roku 2018 před volbami do zastupitelstev obcí a senátu, které se konaly v termínu 5.-6. října 2018. Období volební kampaně bylo zvoleno s ohledem na jeho charakter zvýšené apelativnosti komunikace politických subjektů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.