Název: Komparace online marketingové komunikace SPD a TOP 09 na Facebooku z hlediska persvazivních prostředků
Překlad názvu: Comparison of online marketing communication of SPD and TOP 09 on Facebook in terms of persuasive means
Autoři: Švarc, Martin ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; lingvistika; manipulace; marketing na sociálních sítích; marketingová komunikace; persvaze; politická komunikace; SPD; TOP 09; Facebook; linguistics; manipulation; marketing communication; persuasion; political communication; social sites marketing; SPD; TOP 09

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107190

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397791


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet