Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání sociálních sítí volejbalových extraligových klubů fanoušky volejbalu
Vyhnalíková, Michaela ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vnímání sociálních sítí volejbalových extraligových klubů fanoušky volejbalu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavení doporučení vhodné struktury sociálních sítí volejbalových extraligových klubů na základě kvantitativního dotazování fanoušků volejbalu. Metody: Hlavní metodou tohoto marketinkového výzkumu bylo kvantitativní dotazování. Dotazník byl šířen elektronicky a výzkumným souborem byli fanoušci volejbalu využívající sociální sítě. Výsledky: Na základě provedeného kvantitativního dotazování zaměřeného na využívání sociálních sítí fanoušky volejbalu bylo zjištěno, že většina klubů mužské volejbalové extraligy nevyužívá plného potenciálu marketingu na sociálních sítí. Nejvyužívanějšími sítěmi jsou Instagram a Facebook, jak volejbalovými kluby, tak volejbalovými fanoušky. Po srovnání teoretické části s daty z dotazníku, byla navržena doporučení pro lepší strukturu sociálních sítí volejbalových klubů. Klíčová slova: marketing na sociálních sítích, kvantitativní výzkum, volejbal, sportovní marketing, sociální síť

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.