Název:
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií
Autoři:
Shybko, Aliona Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Shybko, A. Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace značky Tezenis za účelem zlepšení vnímání zákazníky. Na základě analýz vnějšího prostředí, konkurence a současného stavu propagace je sestavena SWOT tabulka, která je podkladem pro následující návrhy a doporučení. V rámci práce je také proveden kvalitativní výzkum s cílem zjistit mínění zákazníků ohledně způsobu propagace značky Tezenis. Předložené návrhy a doporučení se týkají především online marketingu, konkrétně tedy SEO oficiálního e-shopu, PPC reklam ve vyhledávací síti, SMM a spolupráce s influencery, ale zahrnují i změny v in-store marketingu. Na konci práce jsou kalkulovány všechny náklady potřebné na realizaci návrhů.Shybko, A. Proposal of changes in marketing communication of a selected company using information technologies. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2019. The bachelor thesis deals with the proposal of changes in marketing communication of Tezenis brand in order to improve the perception of customers. Based on analyses of the external environment, competition and the current state of promotion, a SWOT table is complied, which is the basis for the following suggestions and recommendations. The thesis also carries out qualitative research in order to find out what customers think about Tezenis promotion. The submitted proposals and recommendations relate mainly to online marketing, namely SEO of the official e-shop, PPC ads in the search network, SMM and cooperation with influencers, but also include changes in in-store marketing. At the end of the work, all the costs needed to implement the proposals are calculated.
Klíčová slova:
in-store marketing; influencer marketing; marketing na sociálních sítích; marketingová komunikace; online marketing; PPC; SEO