Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání efektu země původu u českých výrobků v tuzemsku a Rakousku
Plieštik, Marek ; Hořínková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je srovnání efektu země původu u českých výrobků mezi českými a rakouskými vysokoškolskými studenty. První část práce zachycuje dosavadní poznatky v této oblasti a popisuje teoretické možnosti komunikace původu značky a produktu. Empirická část se po představení jednotlivých trhů a vybraných značek Škoda Auto a Pilsner Urquell zabývá intepretací dat získaných dotazníkovým šetřením a jejich kvantitativní analýzou. V návrhové části jsou interpretovány závěry hypotéz formulované na základě empirických výzkumů v první kapitole, diskutovány rozdíly mezi oběma skupinami respondentů a rovněž představeny vlastní návrhy.
Strategie budování značky podniku
Kružík, Jiří ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá postupy budování značky maloobchodního řetězce se sportovním vybavením Decathlon. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky a pro identifikaci konkurence. Na základě těchto poznatků a s využitím metodiky analýzy trhu a konkurence je v další části práce provedena analýza značky a jejího postavení vůči konkurenci, trhu, a také průzkum vnímání zákazníků. Finálním krokem je formulace vhodných opatření pro rozvoj značky na zvoleném trhu, které se zakládají na předchozích částech práce.
Rozvoj strategického řízení značky za účelem posílení loajality zákazníků
Šenková, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením značky. Analyzuje značku jak z interního, tak externího pohledu a představuje tak ucelený rozbor značky společnosti. Jsou identifikovány faktory ovlivňující loajalitu zákazníků a jejich důležitost z hlediska skutečného vnímání klientů, které slouží jako východiska pro návrhovou část. Jejímž hlavním záměrem je vytvoření návrhů pro rozvoj značky v souladu s posílením zákaznické loajality a s doporučeným postupem do budoucna.
Strategický rozvoj značky
Beran, Jaromír ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy pro rozvoj a budování značky u maloobchodní společnosti Goled, která se zabývá online prodejem LED osvětlení. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky. Nejprve je analyzována společnost, samotná značka Goled a její postavení vůči zákazníkům a konkurenci. Práce využívá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy vhodného budování a rozvoje značky Goled.
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky
Gášpárová, Kristýna ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj Armády České republiky jako značky a posílení jejího dobrého jména. V rámci diplomové práce budou vymezena východiska pro úspěšné zpracování teoretického rámce vhodného pro budování značky nekomerčních organizací. Analytická část bude věnována přístupům k brandingu Armády České republiky a dalších vybraných zahraničních armád. Pozornost bude věnována i dalším relevantním oblastem, majícím vliv na vnímání značek. Na základě zpracovaných analýz budou vypracovány návrhy, které posílí vnímání Armády České republiky jako moderní, inovativní a spolehlivé organizace, která bude současně atraktivním zaměstnavatelem.
Marketingový výzkum image sportovní značky ASICS
Procházková, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum image sportovní značky ASICS. Cíle: Cílem práce je identifikovat současnou image značky ASICS z pohledu českých spotřebitelů běžeckého sortimentu. Tedy zjistit, jak je značka vnímána zákazníky, jaké mají spotřebitelé běžeckého sortimentu povědomí o značce, jaká je znalost značky a zkušenost se značkou a na základě výsledků navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení image značky ASICS na českém trhu. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum formou elektronického dotazování. Jde o strukturovaný kvantitativní výzkum. Výsledky: Z výsledků vyplývá, že povědomí o značce ASICS je nejvyšší mezi značkami specializovanými na běh, avšak celkově je povědomí až na 3. pozici za značkami jako je Adidas a Nike. Respondenti si značku asociují nejčastěji s botami, během, kvalitou, pohodlím, sportem a technologií. Značku zná celkem 87 % respondentů. Značka je vnímána převážně jako důvěryhodná, úspěšná, významná na běžeckém trhu, také jako moderní a oblíbená. Z hlediska produktu je značka převážně vnímaná jako taková, která nabízí produkty založené na nových technologiích, s krásným designem, jako kvalitní a ryze sportovní produkt. Propagace skrze sponzoring značky je nedostatečná, pouze 13% si dokázalo značku spojit se sportovcem, týmem nebo sportovní akcí. Návrh ke zlepšení image...
Humor jako marketingový nástroj a jeho vliv na spotřební chování
Janjić, Saška ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce s názvem Humor jako marketingový nástroj a jeho vliv na spotřební chování se věnuje využití humoru v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je prozkoumat vliv humoru v marketingu na vnímání propagované značky a zjistit jeho dopady na spotřební chování. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je pozornost nejprve zaměřena na spotřebitele, za účelem pochopení principů tržního chování a faktorů, kterými je toto chování ovlivněno. To je důležité pro lepší pochopení účinků humoru, které jsou popsány v následujících částech práce. Dále se práce zabývá humorem z psychologického pohledu, vysvětluje, co humor je a popisuje některé vybrané teorie. Poslední kapitola teoretické části se zabývá propojením humoru v marketingu, vysvětluje principy, vlivy a výhody i nevýhody, se kterými se tato taktika potýká. Praktickou část práce tvoří vlastní výzkum, který si klade za cíl prozkoumat účinky a vlivy humoru v marketingu na vnímání propagované značky a nákupní záměry spotřebitelů. Výsledky experimentu naznačují, že humor má jisté pozitivní vlivy na vnímání propagované značky, zejména se spotřebitelům díky využití humoru značka jeví zábavnější a inovativnější. Vliv na nákupní záměry ve studii prokázán nebyl.
Rozvoj strategického řízení značky za účelem posílení loajality zákazníků
Šenková, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením značky. Analyzuje značku jak z interního, tak externího pohledu a představuje tak ucelený rozbor značky společnosti. Jsou identifikovány faktory ovlivňující loajalitu zákazníků a jejich důležitost z hlediska skutečného vnímání klientů, které slouží jako východiska pro návrhovou část. Jejímž hlavním záměrem je vytvoření návrhů pro rozvoj značky v souladu s posílením zákaznické loajality a s doporučeným postupem do budoucna.
Strategický rozvoj značky
Beran, Jaromír ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy pro rozvoj a budování značky u maloobchodní společnosti Goled, která se zabývá online prodejem LED osvětlení. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky. Nejprve je analyzována společnost, samotná značka Goled a její postavení vůči zákazníkům a konkurenci. Práce využívá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy vhodného budování a rozvoje značky Goled.
Humor jako marketingový nástroj a jeho vliv na spotřební chování
Janjić, Saška ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce s názvem Humor jako marketingový nástroj a jeho vliv na spotřební chování se věnuje využití humoru v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je prozkoumat vliv humoru v marketingu na vnímání propagované značky a zjistit jeho dopady na spotřební chování. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je pozornost nejprve zaměřena na spotřebitele, za účelem pochopení principů tržního chování a faktorů, kterými je toto chování ovlivněno. To je důležité pro lepší pochopení účinků humoru, které jsou popsány v následujících částech práce. Dále se práce zabývá humorem z psychologického pohledu, vysvětluje, co humor je a popisuje některé vybrané teorie. Poslední kapitola teoretické části se zabývá propojením humoru v marketingu, vysvětluje principy, vlivy a výhody i nevýhody, se kterými se tato taktika potýká. Praktickou část práce tvoří vlastní výzkum, který si klade za cíl prozkoumat účinky a vlivy humoru v marketingu na vnímání propagované značky a nákupní záměry spotřebitelů. Výsledky experimentu naznačují, že humor má jisté pozitivní vlivy na vnímání propagované značky, zejména se spotřebitelům díky využití humoru značka jeví zábavnější a inovativnější. Vliv na nákupní záměry ve studii prokázán nebyl.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.