Název: Návrh opatření pro strategický rozvoj značky
Překlad názvu: Proposal for Strategic Brand Development Activities
Autoři: Gášpárová, Kristýna ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Armáda České republiky; branding; identita značky; kontakt se značkou; rozvoj značky; vnímání značky; Značka; řízení značky; Brand; brand development; brand experience; brand identity; brand management; brand perception; branding; Czech army

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/210360

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-526785


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-18, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet