Název: Rozvoj strategického řízení značky za účelem posílení loajality zákazníků
Překlad názvu: Development of Strategic Brand Development to Support Customer Loyalty
Autoři: Šenková, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: faktory; identita značky; loajalita zákazníků; strategické řízení značky; vnímání značky; brand identity; brand perception; customer loyalty; factors; strategic brand management

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197592

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-443012


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet