Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh
Zapletal, Jakub ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix české společnosti, působící v České republice na trhu B2C a B2B a jeho optimalizaci pro B2C trh v Maďarsku. V první části diplomové práce je uvedena problematika a cíle této práce. Teoretická část práce definuje základní marketingové pojmy, marketingový mix, analýzu společnosti a jeho okolí. V další části je rozebrána analytika a charakteristika současného stavu společnosti a maďarského trhu. V návrhové části je uveden návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedené portfolio výrobků společnosti s cílem proniknutí společnosti na maďarský trh a získat výsledky, vedoucí k zavedení a ustálení značky na maďarském trhu.
Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané společnosti
Vyorálková, Petra ; Žolcer, Michael (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je prezentace návrhů v oblasti marketingového mixu 4P, které pomohou rozšířit povědomí o společnosti Bontcycling.cz, importující cyklistické tretry z Hong Kongu na český trh B2C. Společnost je analyzována pomocí marketingového mixu 4P, analýzy vnějšího prostředí a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za cíl identifikovat zákaznické preference v oblasti marketingového mixu, tj. produkt, cena, distribuce a komunikace. Z použitých analýz a průzkumu zákaznických preferencí vyplynou slabé stránky společnosti a možné návrhy řešení. Návrhová část práce představuje návrhy v oblasti marketingového mixu, které mají rozšířit povědomí o společnosti.
The Proposal for the Development of E-commerce Business Strategy in Distribution Company
Babela, Viliam Igor ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the elaboration of a proposal for the development of e-commerce strategy in a company distributing health & hygiene goods operating on the Slovak market. The theoretical part deals with the definition of key areas of strategic marketing with a focus on the issue of online distribution in the form of e-shop. The analytical part presents the practical application of selected relevant methods in order to identify and evaluate key factors and the subsequent selection of appropriate actions for change in the current strategy. The design part contains the setting up and changes of e-commerce strategy, including tools to increase sales in the B2C market and streamline the purchases of B2B customers through appropriate digital channels.
Marketingový mix služby zabývající se svatební video produkcí
Doleželová, Lucie ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služby zabývající se svatební video produkcí. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti marketingu a definuje vybrané analýzy. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podnikatele pomocí jednotlivých analýz. Z provedených analýz vychází poslední, návrhová část, ve které jsou představeny návrhy v rámci vybraných nástrojů rozšířeného marketingového mixu.
A Marketing Mix of a Selected Printing Company in an International Business Environment
Oľhová, Nina ; Oľha, František (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the issue of modifying marketing mix within a selected Slovak printing company and its adjustments for a successful entry into the Czech online consumer market with photo products. The thesis is divided into three main parts – The Theoretical Part, The Analytical Part and The Proposal Part. The theoretical part of this thesis contains a summary and explanation of the theoretical foundations which are important for a correct understanding of the problem. The analytical part of this thesis is focused on a closer introduction to the chosen company, this includes multiple analysis of the external and internal business environments, as well as marketing research. The proposal part of this thesis is dedicated to my own proposals for modifications to individual parts of the 4P marketing mix, which the chosen company will use for a successful entry into the Czech market.
Marketing Communication for the Company's Entry into the Foreign B2C Market
Trofimenková, Miriam ; Richter, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The diploma thesis is focusing on issue of marketing communication for company’s entry into the foreign B2C market. Theoretical part presents information necessary for understanding the issue of international marketing communication. In the analytical part, the current situation of the company and its external environment are examined. The analysis is supplemented by a questionnaire survey. Based on the results of the analyses, suggestions focused on online marketing communication when entering the foreign B2C market are formulated.
Redken brand strategy - transition from B2B orientation towards B2C strategy
Lacková, Karina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Hlavnou témou tejto diplomovej práce je modifikácia stratégie značky Redken z B2B na B2C. V rámci teoretickej práce je primárne preskúmané aktuálne prostredie beauty trhu. Identifikované sú najzásadnejšie faktory ovplyvňujúce kozmetický priemysel, ktorými sú pandémia Covid-19, online prostredie v podobe sociálnych sietí a e-commerce, či aktuálne spoločenské trendy ovplyvňujúce nákupné správanie ako Clean beauty trend alebo Self-care trend. Teoreticky je ďalej definovaný B2B a B2C trh a ich vzájomné rozdiely. Predstavený je aj proces tvorby stratégie, a jeho jednotlivé kroky. Súčasťou teoretickej časti je vymedzenie značky Redken, jej história, hodnoty a branding. Praktická časť zahrňuje kvalitatívny výskum v podobe hĺbkových individuálnych rozhovor s respondentmi z manažérskej a kaderníckej sféry. Analytická časť ďalej pozostáva z analýzy vonkajšieho prostredia - PESTLE, analýzy zákazníckeho segmentu, analýzy konkurencie, a SWOT analýzy. Na základe získaných primárnych a sekundárnych dát je pripravená stratégia, resp. taktický ročný plán. Tento plán pozostáva z konkrétnych dielčich krokov, ktoré sú časovo vsadené do štyroch kvartálov a šiestich cyklov. Pripravená stratégia dbá o súlad súčasného brandingu a hodnôt značky, a vychádza z nadobudnutých teoretických a analytických poznatkov. Taktický...
The Proposal for the Development of E-commerce Business Strategy in Distribution Company
Babela, Viliam Igor ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the elaboration of a proposal for the development of e-commerce strategy in a company distributing health & hygiene goods operating on the Slovak market. The theoretical part deals with the definition of key areas of strategic marketing with a focus on the issue of online distribution in the form of e-shop. The analytical part presents the practical application of selected relevant methods in order to identify and evaluate key factors and the subsequent selection of appropriate actions for change in the current strategy. The design part contains the setting up and changes of e-commerce strategy, including tools to increase sales in the B2C market and streamline the purchases of B2B customers through appropriate digital channels.
Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané společnosti
Vyorálková, Petra ; Žolcer, Michael (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je prezentace návrhů v oblasti marketingového mixu 4P, které pomohou rozšířit povědomí o společnosti Bontcycling.cz, importující cyklistické tretry z Hong Kongu na český trh B2C. Společnost je analyzována pomocí marketingového mixu 4P, analýzy vnějšího prostředí a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za cíl identifikovat zákaznické preference v oblasti marketingového mixu, tj. produkt, cena, distribuce a komunikace. Z použitých analýz a průzkumu zákaznických preferencí vyplynou slabé stránky společnosti a možné návrhy řešení. Návrhová část práce představuje návrhy v oblasti marketingového mixu, které mají rozšířit povědomí o společnosti.
Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh
Zapletal, Jakub ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix české společnosti, působící v České republice na trhu B2C a B2B a jeho optimalizaci pro B2C trh v Maďarsku. V první části diplomové práce je uvedena problematika a cíle této práce. Teoretická část práce definuje základní marketingové pojmy, marketingový mix, analýzu společnosti a jeho okolí. V další části je rozebrána analytika a charakteristika současného stavu společnosti a maďarského trhu. V návrhové části je uveden návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedené portfolio výrobků společnosti s cílem proniknutí společnosti na maďarský trh a získat výsledky, vedoucí k zavedení a ustálení značky na maďarském trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.