Název: Marketingový mix vybraného polygrafického podniku v mezinárodním prostředí
Překlad názvu: A Marketing Mix of a Selected Printing Company in an International Business Environment
Autoři: Oľhová, Nina ; Oľha, František (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: 4P; B2C market; e-commerce; international marketing environment; marketing; marketing mix; PEST analysis; photo products; Porter analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212107

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-530367


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet