Název: Strategie značky Redken - modifikace B2B orientace podniku směrem k B2C
Překlad názvu: Redken brand strategy - transition from B2B orientation towards B2C strategy
Autoři: Lacková, Karina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: analýzy; B2B trh; B2C trh; hloubkové rozhovory; kosmetický průmysl; modfikace strategie; strategie značky; tvorba strategie; analyses; B2B market; B2C market; brand strategy; cosmetics industry; in - depth interviews; strategy creation; strategy modification

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174322

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507132


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet