Název: Marketingový mix při expanzi společnosti na maďarský trh
Překlad názvu: Marketing Mix during the Company's Expansion into the Hungarian Market
Autoři: Zapletal, Jakub ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza prostředí podniku; b2c trh; Expanze; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; Maďarsko; ořechová másla; SWOT analýza; b2c market; business environment analysis; Expansion; Hungary; marketing; marketing communication; marketing mixture; nut spread; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205992

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-503566


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet