Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,236 záznamů.  začátekpředchozí967 - 976dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv moderních technologií na reakce spotřebitele
Černý, Filip ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na změnu nákupního chování, kterou přinesla nová informační a digitální doba. Mapuje technologický vývoj od poloviny dvacátého století až do dneška a odpovídá na otázku, jaké nové kontaktní body do vztahu marketér-spotřebitel tyto inovace přinesly, jak nové kanály ovlivňují spotřebitele a jak jich mohou značky využít k větší prosperitě. Pro dosažení cílů této práce jsou vybrány nejdůležitější technologie a aplikace, které jsou podrobně popsány a následně demonstrovány na konkrétních příkladech, se kterými jsem se setkal během rok a půl dlouhé praxe v reklamní agentuře Leo Burnett.
Fenomén youtuberů a jejich využití v marketingu
Tauchenová, Kateřina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kůželová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Fenomén youtuberů a jejich využití v marketingu se zabývá fenoménem youtuberů jakožto idolů dnešních mladých lidí a představuje možnosti využití jejich vlivu k marketingovým účelům. První kapitola čtenáře uvádí do všeobecné problematiky online marketingu a poskytuje mu základní znalosti popisované oblasti, potřebné k pochopení dále probíraných témat. Druhá kapitola se zabývá sociálními sítěmi a jejich využitím k marketingovým účelům. Třetí kapitola je věnována problematice spojené se sociální sítí YouTube. Je v ní podrobněji vysvětlen pojem youtuber a představeny druhy videí, která youtubeři nejčastěji publikují. Poslední kapitola práce pak předkládá konkrétní příklady marketingových aktivit spojených s youtubery, realizovaných v českém prostředí. Stěžejní částí poslední kapitoly jsou tři případové studie, v nichž jsou analyzovány konkrétní reklamní kampaně, do kterých byli youtubeři zapojeni. Práce si klade za cíl poskytnout ucelený pohled na fenomén youtuberů i mechanismus jejich komerční spolupráce se značkami a zároveň zhodnotit efektivitu kampaní využívajících youtubery v porovnání s kampaněmi realizovanými pomocí klasických nástrojů online marketingu.
Twiplomacie Spojených států amerických a České republiky
Ticháček, Antonín ; Rolenc, Jan Martin (vedoucí práce) ; Peterková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novými nástroji veřejné diplomacie ve 21. století, konkrétně twiplomacií, která využívá internet a sociální sítě pro rychlou, neomezenou a efektivní komunikaci napříč mezinárodním prostředím. Za cíl si práce klade komparativně analyzovat využívání sociální sítě Twitter pro účely veřejné diplomacie představiteli Spojených států amerických, které je možno považovat za pokročilé uživatele, a České republiky, kteří jsou v twiplomacii spíše začátečníci. Na základě výsledků komparace tato práce hodnotí využívání této moderní metody komunikace se širokou veřejností v případě daných představitelů. Ve finální části jsou prezentovány návrhy pro zkvalitnění české twiplomacie a možnosti inspirace ze strany Spojených států.
Social Media as Means of Employee Recruitment
Prokopičová, Eva ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na využívání sociálních sítí k náboru zaměstnanců HR pracovníky a jejich využíváním studenty k hledání práce. Teoretická část obsahuje stručnou definici personalistiky, sociálních médií a sociálních sítí. Podrobněji jsou charakterizovány sociální sítě Facebook, Twitter, a LinkedIn. Praktická část je věnována analýze dat získaných z dotazníků pro HR pracovníky a dotazníků pro studenty. Cílem práce je zhodnotit názor HR pracovníků na využívání sociálních sítí k náboru zaměstnanců a jejich zkušeností s tímto způsobem náboru. Rovněž hodnotí i názor a zkušenosti studentů s využíváním sociálních sítí k hledání práce. Z praktické části je vyvozen závěr, který představuje shrnutí celé bakalářské práce. Záměrem práce je zjistit, zda způsob náboru zaměstnanců prostřednictvím sociálních sítí může nahradit již osvědčené způsoby nebo se jedná pouze o současný trend společnosti. Podle výsledků průzkumu u HR pracovníků a studentů je tento způsob náboru velmi oblíbený a preferovaný. Do budoucna je predikováno, že tento způsob náboru bude ještě více využíván.
Nastavení komunikace na sociálních sítích pro značku Becherovka Original
Plašilová, Tereza ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Tuháčková, Eva (oponent)
Tématem diplomové práce je využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje. Cílem je popsat možnosti práce s jednotlivými sociálními sítěmi, roli agentury jako tvůrce obsahu pro značky a popis jednotlivých fází přípravy komunikace. Práce ukazuje tvorbu komunikace na konkrétním příkladu značky Becherovka Original, kde v závěrečné části porovnává 2 časová období tvorby, a klade si za cíl poskytnout relevantní vyhodnocení komunikace s doporučeními k další komunikaci.
Systémové řešení brandingu v online prostředí
Rais, Josef ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá budováním značky na internetu a možnostmi, které do tohoto odvětví může přinést zapojení systémových metodologií. V marketingu je běžně používána SWOT analýza, ta je však zaměřena čistě na zhodnocení současného stavu. Navíc zde chybí rámec pro propojení brandingu s marketingem. Jako doplnění tradičních přístupů byla použita metodologie Critical Systems Heuristics (CSH), ve které je pro nalezení ideálního stavu používáno 12 hraničních otázek. V práci je metodologie CSH použita pro návrh a rozvoj značky Monoe, která má zastupovat poskytovatele fotografických a grafických prací. Na základě získaných informací je pro značku navržen web a zahájena propagace na sociálních sítích. Praktické použití CSH ukázalo, že hraniční otázky jsou pro branding příliš obecné, ale zasahovaly do relevantních oblastí. Proto byly hraniční otázky přepracovány do nové podoby. Přínosem této práce je upravení metodologie CSH tak, aby fungovala jako rámec pro budování značky na internetu.
Analýza strategie a komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci
Pála, David ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Francová, Dana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategií na sociálních médiích a marketingovou komunikací na sociální síti Facebook. Hlavním cílem je provedení analýzy jednotlivých kroků strategie a částí marketingové komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci. V teoretické části je nejprve obecně popsán internetový marketing. Dále práce obsahuje seznámení se sociálními sítěmi, jejich vývojem, definicí, principy a také přínosy pro firmy. Detailně se poté práce věnuje jednotlivým krokům strategie na sociálních médiích a hlavním částem marketingové komunikace na sociální síti Facebook. Praktická část obsahuje analýzu kroků navržené strategie a částí marketingové komunikace na sociální síti Facebook, která je v případě zjištěných nedostatků doplněna autorem diplomové práce na základě shrnutých teoretických východisek. Výstup analýzy s návrhy autora této diplomové práce představuje zároveň praktický návod pro projekty podobného typu.
Funkčnost facebookových stránek organizace pro její management
Bajerová, Jana ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Ročka, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním funkčnosti facebookových stránek pro organizaci, respektive pro její management. Věnuje se organizaci, a to v pojetí sociologie a teorie managementu, dále sociálním sítím, virtuálním sociálním sítím a sociální síti Facebook, na kterou je v této práci brán největší zřetel. V této práci analyzuji reálnou funkčnost facebookových stránek pro organizaci prostřednictvím výzkumu se smíšeným sběrem dat. V praktické části mé práce navrhuji projekt zavedení facebookových stránek pro organizaci Siot Trade, a to na základě znalostí z literární rešerše a vlastního výzkumu v této oblasti.
Získávání zaměstnanců prostřednictvím sociálních sítí
Koštůr, Adam ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na aktuální problematiku možného využití sociálních sítí pro získávání zaměstnanců. V úvodu práce je popsán teoretický základ zabezpečování lidských zdrojů v organizaci a činností, které s tímto souvisí. Dále jsou v teoretické části práce zmíněny nejznámější sociální sítě z českého i celosvětového prostředí a metody oslovení uchazečů, které lze na těchto sítích použít. Součástí praktické části je dotazníkové šetření zaměřené na využití sociálních sítí pro získávání zaměstnanců, v rámci kterého byli osloveni zástupci různých společností, které působí na českém trhu. Kromě popisu metodiky výzkumu jsou zde popsány i výsledky tohoto dotazníkového šetření, které jsou dále zkoumány v závislosti na velikosti společnosti a sektoru jejího působení. V závěru práce jsou shrnuta hlavní zjištění tohoto výzkumu, možnosti využití práce v praxi a je naznačen směr, kterým by se tento výzkum mohl dále rozvíjet.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu seriálu závodů RunCzech
Fejfar, Ondřej ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí z hlediska podpory podnikání a jejich využití ke komerčním účelům. Na základě dlouhodobých statistik jsou blíže představeny nejpoužívanější sociální sítě v ČR a popsány hlavní principy, jak jejich pomocí zvýšit zisk nebo obrat firmy. Zvláštní pozornost je kladena na Facebook, nejrozšířenější sociální síť na světě. Jedná se o propojení IT světa s marketingem, který má v dnešní době při prodeji klíčovou roli. Tato práce by měla ukázat, jak je propojení těchto dvou světů důležité. Cílem praktické části je analýza komunikace RunCzech běžecké ligy (dříve Pražský mezinárodní maraton) včetně podrobné konkurenční analýzy. Pro analýzu jsou zvoleny vhodné metriky, které jsou změřeny pomocí speciálních nástrojů. Na závěr je provedeno komplexní vyhodnocení a představeny návrhy pro efektivnější komunikaci RunCzech běžecké ligy na poli sociálních sítí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,236 záznamů.   začátekpředchozí967 - 976dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.