Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace PPC kampaně
Slabihoud, Jan Marek ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Cílem této práce je seznámení čtenáře s fungováním PPC reklamy v reklamním systému Sklik a popsat proces optimalizace za účelem dosažení vyšších výdělků a snížení nákladů na propagaci. V teoretické části bude rozebráno základní fungování PPC reklamy v síti Sklik a vysvětleno několik fundamentálních pojmů, které se často používají v této práci. Zmíněny zde budou výhody a nevýhody PPC reklamy s důrazem na synergii reklamních kanálů. Následně zde bude rozebrán reklamní systém Sklik a teoretické fungování vyhledávací a obsahové sítě. V části praktické bude nejdříve představen klient, který poslouží jako názorný příklad pro založení reklamního účtu. Při zakládání bude čtenář seznámen s postupy optimalizátora a tyto postupy budou odůvodněny. Na zakládací část bude navazovat část optimalizační, kdy se uvedou možnosti jak zvýšit výkon kampaní a budou zde zmíněny postupy prováděné na klientově kampaních. Závěrem je hodnocena PPC reklama jako celek a také uvedeny výsledky optimalizačního snažení u praktického příkladu vybraného klienta.
Evaluation of neuromarketing and its applicability in practice
Kuchtová, Alexandra ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem této práce je zhodnocení neuromarketingu a jeho praktické využitelnosti z různých pohledů. V práci je zahrnuta definice neuromarketingu a jeho vymezení z pohledu příbuzných odvětví, které s ním úzce souvisí. V krátkosti je popsána historie neuromarketingu a důležité milníky v jeho vývoji. Dále se práce zabývá teoretickými oblastmi, které ovlivňují rozhodovací proces zákazníka a jsou důležitou součástí výzkumů. V další části práce představuje metody, které neuromarketing využívá a následně popisuje jeho potenciální přínosy. Z praktického hlediska se zabývá příklady použití neuromarketingu ve firmách a rozebírá trendy, kterými se ubírá. Práce také popisuje základní etické problémy, které s sebou tento vědecký obor přináší a na závěr se věnuje celkovému zhodnocení neuromarketingu.
Optimalizace PPC kampaně
Tyrpekl, Daniel ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit průběh optimalizace PPC kampaně. V teoretické části je nejdříve PPC kampaň vysvětlena jako celek, poté je přikročeno k rozboru její struktury a jednotlivým možnostem optimalizace. Praktická část sestáva z určení cílů internetového obchodu, analýzy již probíhajících kampaní, tvorby nových kampaní a následné optimalizace dle určených cílů. Nakonec je vyvozen závěr o úspěšnosti reklamních kampaní pomocí různých ukazatelů. Práce je zpracována na základě konkrétních údajů čerpaných z jednoho z nejpoužívanějších PPC systémů v České republice - Google AdWords. Data poskytl internetový obchod s hodinkami Timestore.cz. Přínosem práce je především zvýšení objemu objednávek a tržeb internetového obchodu při současném zachování metriky ROAS.
Optimalizace PPC kampaně
Shul, Roman ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Práce se zabývá analýzou online marketingu, především potom PPC reklamou. V práci je popsán systém AdWords, platforma od Google, na které PPC kampaně běží. V teoretické části je vysvětlena struktura a princip fungování těchto reklam. V praktické části potom nahlédneme do firmy McRAI s.r.o., která pro svou propagaci využívá právě tohoto systému. Cíle, které byly určeny pro jejich kampaň, kombinují snahu o navýšení počtu podnikatelských subjektů, které kontaktují firmu pomocí našich reklam a zvýšení počtu návštěvníků na firemní webové stránce. Na závěr je shrnuta PPC reklama jako celek. Zároveň je zde zmíněn výsledek, který jsme pomocí našich PPC kampaní dosáhli pro našeho klienta.
Sociální síť YouTube jako podpora podnikání
Phí, Manh Hoang ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na seznámení čtenáře s fenoménem sociální sítě YouTube a jeho možnostech pro podporu podnikání. První kapitola teoretické části seznamuje čtenáře se základní charakteristikou online marketingu a jeho nástrojů. Druhá kapitola je věnována sociální síti YouTube, ve které se na začátku čtenář dozví o klíčových momentech historie a současných statistických faktech sítě YouTube. Dále je v práci popsána YouTube komunita, využití sítě YouTube v podnikání a nakonec využití sítě YouTube jako zdroje příjmů. Praktická část se věnuje analýze vybraných YouTube kanálů rozdělených do kategorií podle obsahu jejich tvorby. Cílem této práce je analyzovat vybrané YouTube kanály a na základě poznatků z analýzy sepsat doporučení pro vytvoření a správu úspěšného kanálu. K analýze byl využit webový nástroj socialblade.com, který má certifikaci sítě YouTube.
Porovnání marketingových aktivit vybraných e-shopů
Urban, David ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání marketingových aktivit z oblasti online marketingu. Konkrétně se zabývá jejich využitím u e-shopů s plaveckými potřebami. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se daného tématu. Nejprve je charakterizován samotný internetový marketing a následně jsou v práci definovány jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se věnuje porovnání využití těchto nástrojů dvěma odlišnými e-shopy. V prvním případě jde o specializovaný obchod, který prodává výhradně plavecké potřeby. Ve druhém pak o velkoobchod, který prodává potřeby z různých sportovních odvětví. Cílem práce je porovnat marketingové aktivity daných e-shopů. Následně toto srovnání vyhodnotit a stanovit doporučení pro specializované obchody. Přínosem by pak měla být právě tato doporučení specializovaným obchodům, která přinesou lepší využívání on-line marketingových nástrojů.
Analýza služeb založených na pozici a jejich integrace v oblasti turismu
Pokorný, Michal ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou služeb založených na pozici poskytovaných přes mobilní zařízení a jejich integrací v oblasti turismu. Východisky práce je definice termínu LBS, stručný popis a historie technologií využívaných těmito službami a přehled současného stavu trhu mobilních služeb založených na pozici. Hlavním cílem práce je návrh LBS aplikace pro využití v oblasti turismu a zjistit jaké součásti aplikace čeští zákazníci nejvíce využijí v závislosti na cíli jejich cesty. Tohoto bylo dosaženo pomocí vlastního dotazníkového průzkumu a porovnáním s již existujícími studiemi zabývající se touto problematikou. Tato analýza je největším přínosem této práce.
Využití sociálních médií pro nábor pracovníků
Brožová, Aneta ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních médií v náboru zaměstnanců. Jejím cílem je navrhnout vylepšení strategie sociálního náboru pro vybranou společnost a tento návrh následně ověřit. V teoretické části práce vysvětluje základy personalistiky a jejího vývoje, definuje sociální média a představuje statistiky jejich využívání. Závěrem popisuje oblast sociálního náboru, kde se právě personalistika a sociálních média potkávají. Spolu s tím popisuje širší funkcionalitu nejpoužívanějších sociálních médií a jejich možné využití v náboru. Praktická část analyzuje situaci v náboru pro danou společnost. Návrh vylepšeného sociálního náboru nachází východiska v popsané teorii a v analýze aktuálního stavu ve společnosti. Poslední částí práce je ověření úspěšnosti navrhnutých vylepšení pomocí dotazníku, jehož výsledky správnost návrhu strategie potvrdily.
Optimalizace marketingové kampaně na Heurece
Neufus, Marek ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Srovnávače zboží se na českém internetu těší stále větší uživatelské oblibě, i proto se na ně s postupem času zaměřuje více inzerentů mezi kterými je nelehké obstát. Dominantním českým srovnávačem zboží je srovnávač Heureka.cz, který je zároveň hlavním předmětem této bakalářské práce. Práce se na srovnávač zboží Heureka.cz dívá očima inzerenta, v teoretické rovině se tak zabývá aspekty správy a optimalizace marketingové kampaně na Heurece včetně všech klíčových fází jako jsou optimalizace XML feedu, párování produktů, bidding a vyhodnocování úspěšnosti kampaně. Stěžejním faktorem úspěchu marketingové kampaně na Heurece je především kvalita odesílaných dat prostřednictvím XML feedu. Kontrola těchto dat a jejich úpravy za účelem vylepšení výkonu kampaně na Heurece jsou předmětem praktické části této bakalářské práce, kde jsou realizovány za pomoci nástroje Mergado.
Testování zabezpečení redakčního systému GetSimple
Kadoch, Lukáš ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Hlavním cílem této práce je otestovat zabezpečení redakčního systému GetSimple pomocí metodiky OWASP. První část se zabývá teorií a objasněním odborných termínů, které se používají v oblasti zabezpečení webových aplikací. Dále se věnuje představení vybraného redakčního systému GetSimple včetně jeho parametrů a požadavků na hostující server. Druhá část je věnována samotnému penetračnímu testování. Každý z testů obsahuje cíl, postup a v případě objevení zranitelnosti i návrh na zlepšení. Testování podléhá standardům metodiky OWASP a je řízeno podle dokumentace OWASP Top Ten. Přínosem této práce je nalezení bezpečnostních rizik ve vybraném systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Čermák, Radek
2 Čermák, Rastislav
2 Čermák, Robin
7 Čermák, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.