Název: Nastavení komunikace na sociálních sítích pro značku Becherovka Original
Překlad názvu: Setting up communication on social networking sites for Becherovka Original brand
Autoři: Plašilová, Tereza ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Tuháčková, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální agentura; komunikace; příspěvek; sociální sítě; uživatel; communication; digital agency; post; social networks; user

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49619

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204869


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet