Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Soubor metodik pro efektivní podnikání malých a středních subjektů v sektoru kultury
Dostál, Petr ; Kislingerová, Eva ; Pešek, Ondřej ; Horný, Stanislav ; Surynek, Alois ; Jarošová, Eva ; Srpová, Jitka ; Misař, Jan ; Svobodová, Ivana ; Boukal, Petr ; Vávrová, Hana ; Scholleová, Hana ; Mullerová, Jana ; Sieber, Patrik ; Sieber, Martina ; Vondra, Zdeněk
Základním cílem předloženého souboru metodik je poskytnout sektoru kultury nástroje, které umožní zlepšit řídící činnost především malých a středních organizací, ale zároveň se zlepší i možnosti trvalého a systematického rozvoje a transparentnost v komunikaci kulturních organizací, památek, orgánů státní správy a samosprávy, donorů a dalších, které jsou cílovými skupinami metodiky.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Specifika realizace fotografické výstavy
Kratochvílová, Aneta ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bedřichová, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá specifiky realizace fotografických výstav a jejich dopady na obecný produkční řetězec. Teoretická část obsahuje nejprve obecný popis produkčního řetězce fotografických výstav, dále pak detailní popis jednotlivých druhů fotografických výstav a jejich postup při jejich pořádání. V praktické části je popsána aplikace tohoto řetězce na náš projekt Humans of VŠE, ve kterém se zabývám především jednotlivými kroky při jeho vytváření a realizaci.
Wide sound a jeho užití
Majstr, Jan ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Kozl, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce teoreticky vymezuje a prakticky řeší problematiku wide sound. Pod tímto termínem si lze představit rozšiřování stereobáze nahrávky zvuku. Práce si klade za cíl srovnat nejpoužívanější metody docílení široké stereobáze na základě metrik nastavených v úvodu práce a následné popsání doporučeného postupu s ohledem na předpoklady čtenáře. Teoretická vymezení některých základních principů akustiky a zvuku jako fyzikální veličiny budou uvedena v teoretické části práce. V části praktické bude následovat praktické provedení nejtypičtějších metod rozšiřování stereobáze. V závěru budou uvedeny výsledky srovnání a stanoveno doporučení.
Production of popular music using virtual instruments
Mottl, Jaroslav ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Doškář, Josef (oponent)
Tato práce se zabýva technologickými možnostmi produkce hudby pomocí virtuálních nástrojů a rovněž poskytuje replikovatelný postup, s jehož pomocí si může čtenář vytvořit vlastní skladbu. V teoretické části práce je vysvětlená technologie, která se používá při tvoření hudby takovýmto spůsobem. Praktická část nabízí komplexní návod, doprovázený zvukovou přílohou.
Design webu volnočasové organizace s využitím metod HCD
Kodetová, Terezie ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Dědic, Filip (oponent)
Bakalářská práce se zabývá použitím metod přístupu Human-Centered Design při tvorbě webových stránek pro Skautské středisko Luka nad Jihlavou. Cílem práce je tvorba prototypu a návrh realizace webu pomocí metodiky od společnosti IDEO a následné zhodnocení, zda je tento způsob vhodný pro volnočasové organizace. Součástí práce je představení konkrétní organizace, postup a výsledky uživatelského výzkumu, ideačního workshopu a uživatelského testování.
Vliv označení "superpotravina" na chování spotřebitelů
Neťuková, Markéta ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá označením superpotravina a dopady jeho užití na chování spotřebitelů. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají fenomén superpotravin a jak toto označení ovlivňuje jejich spotřební chování. Teoretická část práce uvádí a vysvětluje terminologii spojenou s pojmem superpotravina. Vysvětluje související pojmy jako je funkční potravina, superovoce a biopotravina. Následně práce rozebírá pravidla značení potravin s důrazem na ty, které nesou zdravotní a nutriční tvrzení. Nastíněn je i současný vývoj trhu superpotravin, na světové a lokální úrovni včetně aktuálních trendů. Teoretická část práce je zakončena rozborem metodologie The Six Elements of Superfruits Success, která definuje šest prvků úspěšné strategie podnikatelského záměru v oblasti superpotravin. Praktická část práce je tvořena výzkumem dopadů na chování spotřebitele a vliv na posun vnímání produktu v okamžiku užití označení superpotravina a biopotravina v České republice. Následně se praktická část věnuje případové studii Jeřáb (produkt obsahující superpotravinu). Jeřábu je navržena nová komunikační strategie s důrazem na skutečnost, že se jedná o produkt obsahující superpotravinu.
Principy komunikace v hudebním průmyslu ČR
Jelínková, Anna ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pivoda, Radomír (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací českých hudebních interpretů, konkrétně jak by měli hudební interpreti efektivně komunikovat se svými posluchači. Cílem práce je analyzovat a sestavit optimální postup pro rozvoj komunikace hudebního interpreta v rámci české hudební scény. Teoretická část má za cíl vymezit stěžejní pojmy této práce. Vysvětluje pojmy týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu, používaných komunikačních a mediálních kanálů v rámci hudební scény a také vymezuje pojem hudební průmysl ČR. Praktická část je tvořena dvěma kvalitativními výzkumy týkající se komunikace hudebních interpretů a posluchačů v hudebním průmyslu ČR a navrženou metodikou marketingové komunikace včetně rad a doporučení pro začínající hudební interprety. Přínosem práce je použití metodiky jako reference a doporučení pro hudební interprety, jak komunikovat s posluchači za účelem získávání nových posluchačů a budování si vlastního publika.
Kreativní procesy v agenturách
Řebíček, Jan ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Troják, Adam (oponent)
Práce se zabývá vědeckou oblastí designového smýšlení. Zkoumá úlohu a postup tvůrce potažmo tvůrčího týmu při vypracování kreativního konceptu jakožto jednoho z klíčových výstupů při tvorbě marketingové komunikace. Hlavním výstupem této práce je hypotéza optimálního kreativního procesu spojující procesní i kreativní pohled na problematiku tvorby kreativního konceptu. Aby bylo možné stanovit hypotézu optimálního kreativního procesu, byl proveden kvalitativní výzkum založený na modelování procesů a využití designových technik. Zasazení kreativního procesu do prostředí reklamní agentury vychází z disertační práce realizované na Fakultě informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze zaměřené na studium multimediální komunikace, její model a metodiku (Vondra 2016). Pro ilustraci fází kreativního procesu je využita část metodiky Human Centered Design, konkrétně Double Diamond Process, doplněná o kreativní metodu Gamestorming. V práci je stanovena hypotéza optimálního kreativního procesu, jejíž platnost a finální podoba byla ověřena rozhovory s kreativními řediteli reklamních agentur. Přínos této práce spočívá převážně ve spojení procesního pohledu na řízení tvorby multimediální komunikace s kreativním pohledem na tvorbu kvalitní marketingové komunikace, v detailním popisu optimálního kreativního procesu a identifikování klíčových bodů, jejichž splnění je nutné k zaručení úspěšnosti celého procesu. Práce nejdříve popisuje problematiku marketingové komunikace pomocí komunikačního modelu, díky kterému lze jasně popsat zadání kreativního týmu, tedy kódování potřeby zadavatele do sdělení, které ovlivní chování cílové skupiny. Poté rozebírá postup zakázky od zadavatele skrze reklamní agenturu, aby bylo možné přesně vymezit úlohu kreativního týmu v rámci procesu a navrhnout hypotetický optimální proces pro naplnění této úlohy. Hypotéza je v závěru práce upravena na základě výsledků rozhovorů s kreativními řediteli.
Marketing with Youtubers
Kladivíková, Zuzana ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl přiblížit jeden z nejvýraznějších marketingových fenoménů poslední doby, tzv. youtubery. Objasňuje jejich využití pro marketingové účely a snaží se popsat, kdy a pro jaké produkty je spolupráce s nimi vhodná. V první části poukazuje na jedinečnost formátu videa jako takového, na jeho výhody oproti jiným médiím z pohledu lidského vnímaní, a na jeho úspěch v rámci marketingu. Také seznamuje s nejvýznamnější video platformou YouTube, jehož zásah v České republice zkoumá a porovnává ho s dosahem českých televizních stanic. Druhá část této práce si všímá nejpopulárnějších youtuberů, představuje formát jejich videí i jejich cílové skupiny a také vymezuje typ značky, pro které je marketingová spolupráce s nimi vhodná. Zároveň analyzuje už realizované spolupráce v podobě kampaní, na kterých se youtubeři podíleli, a vyhodnocuje dosažené výsledky.
Procesní uspořádání profesní organizace Multimedia Creative Team
Bílková, Kateřina ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Lisý, Martin (oponent)
Multimedia creative team (MMCT) je studentská profesní organizace zabývající se tvorbou multimediálních výstupů na komerčním principu, která potřebuje vytvořit optimální procesní model, podle kterého bude schopna fungovat lépe než doposud. K tomu, aby bylo tohoto cíle dosaženo, bude využit rozbor pomocí SWOT analýzy a též vlastní zkušenosti autora, který je přímou součástí organizace a to v pozici managing directora. V této práci budou nejdříve popsány podobné organizace, následně bude detailně rozebrán Multimedia creative team, poté budou srovnány navzájem. V praktické části bude navržen nový procesní model pro MMCT, který bude ověřen pomocí případové studie, a vyjádří se k němu 2 osoby z praxe, které poskytnou určitá doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Vondra, Zbyněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.