Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza strategie a komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci
Pála, David ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Francová, Dana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategií na sociálních médiích a marketingovou komunikací na sociální síti Facebook. Hlavním cílem je provedení analýzy jednotlivých kroků strategie a částí marketingové komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci. V teoretické části je nejprve obecně popsán internetový marketing. Dále práce obsahuje seznámení se sociálními sítěmi, jejich vývojem, definicí, principy a také přínosy pro firmy. Detailně se poté práce věnuje jednotlivým krokům strategie na sociálních médiích a hlavním částem marketingové komunikace na sociální síti Facebook. Praktická část obsahuje analýzu kroků navržené strategie a částí marketingové komunikace na sociální síti Facebook, která je v případě zjištěných nedostatků doplněna autorem diplomové práce na základě shrnutých teoretických východisek. Výstup analýzy s návrhy autora této diplomové práce představuje zároveň praktický návod pro projekty podobného typu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Francová, D.
2 Francová, Darina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.