Název:
Vliv moderních technologií na reakce spotřebitele
Překlad názvu:
Modern Technology's Influence on Consumer Behavior
Autoři:
Černý, Filip ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na změnu nákupního chování, kterou přinesla nová informační a digitální doba. Mapuje technologický vývoj od poloviny dvacátého století až do dneška a odpovídá na otázku, jaké nové kontaktní body do vztahu marketér-spotřebitel tyto inovace přinesly, jak nové kanály ovlivňují spotřebitele a jak jich mohou značky využít k větší prosperitě. Pro dosažení cílů této práce jsou vybrány nejdůležitější technologie a aplikace, které jsou podrobně popsány a následně demonstrovány na konkrétních příkladech, se kterými jsem se setkal během rok a půl dlouhé praxe v reklamní agentuře Leo Burnett.This bachelor thesis is focused on change in consumer decision journey as a result of new Information and digital age. It follows technological progress since middle of twentieth century till today. The thesis analyzes which new touch points were brought into the marketer-consumer relationship when new technologies emerged, how new channels have affected consumers and how brands can profit from it. To meet the aims of the work, only the most important technologies and applications are chosen. These are described in detail and demonstrated on particular examples, which I have covered during year and half long practice in an advertising agency Leo Burnett.
Klíčová slova:
digitální marketing; e-commerce; marketing; moderní technologie; nákupní chování; ovlivnění; sociální sítě; spotřebitel; consumer; decision journey; digital marketing; e-commerce; influence; marketing; modern technology; social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50391