Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  začátekpředchozí57 - 66dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Navrhování územních celků s využitím pokročilých technologií
Nováček, Michal ; Apeltauer, Tomáš (oponent) ; Remeš, Josef (vedoucí práce)
Předmětem práce je definování oslunění, jakožto fyzikálního faktoru ovlivňujícího stavby, z pohledu normových předpisů České republiky. Dále se práce zabývá optimalizací projekčních postupů, a také mírou kvality norem pro oslunění. Závěrem je na konkrétním příkladu zpracována analýza oslunění více způsoby.
Moderní technologie ve výuce na druhém stupni základní školy z pohledu učitele
Doležel, Radim ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Ve své práci pojednávám o využití moderních technologií, jakožto o významné formě moderního vzdělávání, a v jaké míře zapojují učitelé moderní technologie do výuky. Zabývám se různými druhy, využitím a jakým způsobem lze zapojit moderní technologie do výuky. Mimo jiné se například zmiňuji o projektech Vzdělávání21 nebo Škola dotykem, které se právě o zapojení moderních technologii do výuky snaží. Píši i o online technologiích ve výuce, které jsou nedílnou součástí moderních technologií. Porovnávám výhody a nevýhody zapojení těchto technologií do výuky a snažím se představit ucelený pohled na tuto problematiku. Praktická část se soustředí na výsledky dotazníkového šetření, ve kterém jsem převážně zjišťoval vztah učitele a moderní technologie. Dotazoval jsem se učitelů, jestli jim tyto technologie pomáhají nebo naopak ztěžují práci. Jaké tyto technologie učitelé znají a aktivně používají ve svých hodinách. V neposlední řadě také v jaké míře moderní technologie ovlivňují některé vlastnosti žáka z pohledu učitele.
Role of Facebook in TEFL at the Second Level of Primary Schools
Hodková, Barbora ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Ficza, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli sociální sítě Facebook v procesu výuky anglického jazyka na druhém stupni českých základních škol. Teoretická část věnuje pozornost metodologii využívané ve výuce angličtiny jako cizího jazyka (TEFL) ve 20. a 21. století, dále pak online výuce a komunikaci, popisuje historii a vývoj Facebooku a zabývá se otázku bezpečnosti na internetu. Praktická část v první části informuje čtenáře o způsobu přípravy výzkumné části, stanovuje cíle a popisuje pozadí celého výzkumu. V druhé části se zabývá sběrem, posouzením a vyhodnocením dat získaných z výzkumné části. Výzkum pro tuto diplomovou práci byl navržen tak, aby pomohl odhalit případné benefity využití Facebooku ve výuce anglického jazyka. Výzkum se skládal z dotazníkového šetření a dvojího pozorování, které bylo provedeno autorkou této práce.
Marketingový výzkum - využití moderních technologií v komunikaci s návštěvníky sportovní akce
Špetlík, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum využití moderních technologií v komunikaci s návštěvníky sportovní akce Cíle: Cílem práce bylo zjistit jaká forma reklamy je tou nejúčinnější. Dále se jednalo o zjištění preferované metody koupě lístku. Podstatné byly také informace ohledně sponzorských stánků, avšak především šlo o výzkum využití moderních technologií jako platformy pro budoucí možnosti koupě vstupenky. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se na dané téma. Pro zjištění ochoty využití moderních technologií u návštěvníků sportovních akcí byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny tabulárně, graficky či box- plotem. Následnou interpretací těchto výsledků je zachycen aktuální stav řešené problematiky. Výsledky: Marketingový výzkum na dané téma zatím v současnosti chybí. Můžeme tedy říci, že provedený výzkum je první na toto téma a svými informacemi jedinečný a velmi přínosný. Marketingové agentuře Česká sportovní a.s., jakožto zadavateli, výzkum přinesl pozitivní informace v několika oblastech - propagace, ticketing a spolupráce se sponzory. Takto získané informace mohou být využity nejen při tenisových akcích typu Fed Cup či Davis Cup, ale i všech ostatních, na jejichž pořádání se agentura podílí. Klíčová slova: marketingový výzkum, moderní...
Výchovné metody mongolských kočovníků. Zvyklosti ve vybraných lokalitách
Makúch, Branislav ; Oberfalzerová, Alena (vedoucí práce) ; Zikmundová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce popisuje současné výchovné metody mongolských nomádů ve vybraných oblastech pohoří Hangai. Je zpracována na základě tří terénních výzkumů v této oblasti. Výchozím materiálem posloužily zaznamenané řízené rozhovory s pastevci a záznamy ze zúčastněného pozorování. Mongolská kultura se nachází v přelomovém stadiu, je ovlivňována několika faktory světa západní kultury a moderních technologií, které se stávají ve stále větší míře součástí života mongolských pastevců. Tyto faktory se zřetelně vyjevují při porovnání současných a bývalých vzdělávacích metod, dětských her a vzpomínek mluvčích z dětství, ale také při porovnání současného a bývalého školství. Přesto však jsou tradiční kultura i některé oblasti etnopedagogiky dosud živé, a především, starší mluvčí si jich velmi váží a snaží se je předat mladším generacím.
Elektronické zdroje pro přípravu konferenčních tlumočníků teoreticko-empirická studie)
Žilková, Anna ; Čeňková, Ivana (vedoucí práce) ; Sládková, Miroslava (oponent)
Cílem této práce je popsat vliv moderních technologií na tlumočnické pracovní situace a na vzdělávání budoucích tlumočníků. Práce se zabývá tím, jak by měl vypadat kvalitní tlumočnický kurz a shrnuje hlavní charakteristiky tlumočení na dálku, tlumočení přes telefon, videokonferenční zařízení a internet. Dále přináší přehled eLearningových pomůcek zapojených do výuky se zaměřením na jednu zcela novou pomůcku - projekt ORCIT. Hlavními výstupy práce jsou doporučení pro řešitele tohoto projektu týkající se funkčnosti a účinnosti této vzdělávací platformy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   začátekpředchozí57 - 66dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.