Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití moderních informačních technologií v marketingu
ŽLŮVA, Ondřej
Tato bakalářská práce se zabývá využitím moderních informačních technologií v marketingu s následným navržení možné syntézy řešení pro malou lokální firmu prodávající keramické obklady a dlažby, která působí v Jihočeské kraji. Na základě získaných informacích byly provedeny jednotlivé analýzy vnitřního, vnějšího prostředí, finanční analýza, marketingových přístupů a posléze navrhnuta nová strategie propagace, která využívá jako komunikační nástroje informační technologie.
Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních
Jurašková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Svátek, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce "Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních" je formulace zásad a doporučení pro využívání nových médií v osvětových kampaních. V této práci jsou použity metody analýzy a syntézy. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá novými médii z pohledu marketingové komunikace. Druhá kapitola se zaměřuje především na definování sociálního marketingu a osvětových kampaní. Kapitola třetí se zabývá analýzou čtyř osvětových kampaní, u kterých byla využita nová média. Čtvrtá kapitola předkládá zásady a doporučení pro efektivnější využití nových médií v osvětových kampaních. Respektování těchto zásad a doporučení má napomoci k budoucímu efektivnějšímu využití nových médií.
Analýza náborové kampaně - Policie ČR
Randa, Miloslav ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce na téma - Analýza náborové kampaně Policie České republiky "Pomáhat a chránit" - je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se týká marketingového mixu a komunikace, sociálního marketingu a sociální reklamy. Praktická část se zabývá popisem Policie České republiky a dále je provedena analýza kampaně "Pomáhat a chránit" (představení příčin, financování, podoba komunikačních kanálů). Součástí práce je vlastní dotazníkové šetření s cílem zjistit změnu vnímání tváře policie českou veřejností. Na závěr je kampaň celkově zhodnocena a doplněna o doporučení.
Analýza vlivu sociální kampaně - "Nemyslíš, zaplatíš"
Čejková, Miroslava ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kristlová, Monika (oponent)
Práce je věnována analýze vlivu sociální kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" Jejím cílem je zhodnotit úspěšnost kampaně a její vliv na řidiče. Teoretická část převážně obsahuje informace o sociálním marketingu, jeho odlišnostech a rozvoji. Praktická část se zaměřuje na BESIP, statistiky nehodovosti a kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!" Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření.
Komunikační strategie neziskových organizací
Doležalová, Klára ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se soustředí na komunikaci organizací neziskového sektoru. Nejprve definuje neziskový sektor, způsob jeho financování, poté přechází k marketingu těchto organizací. V praktické části se řeší postoj lidí k neziskovým organizacím a jejich komunikaci a analyzuje komunikaci vybrané neziskové organizace.
Analýza komunikační kampaně na bezpečnost silničního provozu.
Jarošová, Aneta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Analýza komunikační kampaně na bezpečnost silničního provozu" se zabývá analýzou bezpečnostních osvětových kampaní zaměřených na všechny účastníky silničního provozu. Teoretická část se týká marketingových a komerčních komunikací, sociálního marketingu a marketingového výzkumu trhu. Praktická část zkoumá bezpečnost silničního provozu v Evropské unii a v České republice. Dále jsou představeny dvě komunikační kampaně na bezpečnost silničního provozu zaměřené na problém řízení pod vlivem alkoholu. Součástí práce je rovněž dotazníkové šetření s cílem zjistit účinnost kampaní na bezpečnost silničního provozu a zejména pak postoj veřejnosti k řízení pod vlivem alkoholu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a autorova vlastní doporučení.
Analýza efektivnosti sociálních kampaní zaměřených na děti
Walzelová, Veronika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hlaváčová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současnými či nedávno ukončenými sociálními kampaněmi v České republice, které se zaměřují na ochranu dětí. Tématy jsou zejména dětské týrání, šikana a sexuální zneužívání. Práce přináší pohled na kampaně z hlediska účinnosti a efektivnosti. Ty jsou podloženy detailním rozborem kampaní dle používaných forem reklamy, dotazníkovým průzkumem u dětí a dospělých, a v neposlední řadě rozhovory s pracovníky neziskových organizací. Jde o zhodnocení, zda vůbec všechny kampaně s touto tématikou mají smysl.
Analýza komunikační kampaně ministerstva dopravy "Nemyslíš,zaplatíš".
Bártlová, Jitka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma - Analýza komunikační kampaně ministerstva dopravy "Nemyslíš, zaplatíš" je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se týká marketingových a komerčních komunikací, dále sociálního marketingu a měření efektivnosti komunikačních kampaní. Praktická část se zabývá nejprve BESIPem a statistikami nehodovosti na českých silnicích, dále je provedena analýza kampaně "Nemyslíš, zaplatíš" (představení, komunikační strategie). Součástí práce je vlastní dotazníkové šetření s cílem zjistit účinnost kampaně a povědomí o ní. Na závěr je kampaň celkově zhodnocena a doplněna o doporučení.
Sociální PR Českých drah se zaměřením na projekt Preventivního vlaku
Kubala, Ondřej ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šťáhlavský, Petr (oponent)
Práce popisuje základy marketingu, marketingové komunikace a zaměřuje se na tzv. sociální marketing, pod kterým se často skrývají metody CRM, sociální reklama, společensky odpovědné public relations a v některých případech i marketing neziskových organizací. Autor podrobně rozebírá společenskou odpovědnost firem a její dopady na veřejnost prostřednictvím médií, tedy prostřednictvím metod PR. Analytická část se věnuje popisu projektů Českých drah, které slouží k budování společenské odpovědnosti společnosti. Praktická část pak velmi podrobně popisuje projekt Českých drah Preventivní vlak. Preventivní vlak seznamuje mladé lidi (ve věku od 13 do 19 let) až naturalistickou metodou s tím, proč lidé na železnici zcela zbytečně umírají. Ve speciálním kině vidí návštěvníci reálné obrázky a záběr z nehod na přejezdech i ze situací, kdy člověka popálí 25 tisíc voltů z troleje. Vlak objíždí velká města ČR a České dráhy se tak kromě prevence mezi mladými lidmi snaží upoutat veřejnost na své sociálněodpovědné aktivity a zlepšovat tak svou image.
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Karešová, Eva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Divinová, Veronika (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení historie a současnosti otázky společenské odpovědnosti nadnárodních firem v marketingu. Věnuje se popsání jak CSR pozitiv, tak kritickým ohlasům na zavádění CSR. Popisuje současné spotřebitelské trendy na trhu a možnosti, jak pro otázku odpovědnosti získat i většinové zákazníky. Zdůrazňuje především trend vestavění CSR do samotného jádra podnikání a do značek samotných. Na příkladech ukazuje možnosti provádění marketingu se sociálním účelem, ze kterého může profitovat jak firma, tak i podporovaná strana. Práce nakonec i odhaluje možnosti realizace CSR a komunikace firmy o ní. Praktická část popisuje současné CSR aktivity společnosti Unilever a její misi Vitality, která je vestavěna do celého podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.