Název:
Komunikační strategie neziskových organizací
Překlad názvu:
Communication Strategy of Non-Profit Organizations
Autoři:
Doležalová, Klára ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se soustředí na komunikaci organizací neziskového sektoru. Nejprve definuje neziskový sektor, způsob jeho financování, poté přechází k marketingu těchto organizací. V praktické části se řeší postoj lidí k neziskovým organizacím a jejich komunikaci a analyzuje komunikaci vybrané neziskové organizace.This thesis concentrates on communication of NGOs. Firstly it defines non-profit sector, his financing, then it describes marketing of these organizations. In practical part the thesis deals with the attitude of people to NGOs and their way of communication and analyses communication of individual non-profit organization.
Klíčová slova:
cause related marketing; financování neziskových organizací; komunikace neziskových organizací; neziskový sektor; sociální marketing; cause related marketing; communication of NGOs; financing of non-profit organizations; non-profit sector; social marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21017