Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lex Aquilia a římský delikt damnum iniuria datum
Svátek, Jan ; Falada, David (vedoucí práce) ; Šejdl, Jan (oponent)
I Lex Aquilia a římský delikt damnum iniuria datum Abstrakt Tématem práce je římský Aquiliův zákon a v něm obsažený delikt protiprávně způsobené škody (damnum iniuria datum). Cílem práce je komplexní rozbor lex Aquilia jako jednoho z nejvýznamnějších římských zákonů a představení deliktu v něm obsaženého jako deliktu univerzálního pro případy nárokování náhrady škody v širokém spektru případů zabití zvířat či otroků, poškození majetku nebo úplného zničení věcí. První část práce slouží jako objasnění klíčových pojmů z obecného hlediska, které jsou nezbytné k uchopení tématu. Uváděny jsou pojmy závazku a závazku z deliktu, římského dělení deliktů na soukromé delikty a crimeny a role žalob a žalobní legitimace v římském právu. Dále jsou představovány prameny úpravy deliktního práva, prameny poznání včetně Corpusu iuris civilis a také stručně někteří autoři v čele s římským právníkem Ulpianem. Cíle práce je v druhé části práce dosahováno rozborem provázaných dílčích institutů, ať už se jedná o konkrétní žalobní typy z Aquiliova zákona, analýzu jednotlivých rozličných způsobů spáchání tohoto deliktu zabitím (occidere), poškozením věci spálením, zlomením či zničením, nebo o objasnění mechanismu následku spáchání deliktu, zejm. nároku na náhradu škody ve všech jeho součástech. Pracováno je s původními prameny...
Marketingová strategie elektronického obchodu s parfémy
Pokorná, Ela ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Svátek, Jan (oponent)
Práce si klade za cíl zhodnotit fungování a marketingovou strategii předchozího elektronického obchodu s parfémy provozovaném společností VEDICI, s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout marketingovou strategii pro nově zakládaný elektronický obchod v tomto oboru. Návrh se opírá o komplexní teoretický přehled se zaměřením na strategický a online marketing, dále o situační analýzu vnějšího prostředí a podniku, celopodnikové a marketingové SMART cíle, proces segmentace, targetingu a positioningu. Výsledky jsou využity při stanovení strategie pro jednotlivé složky marketingového mixu (produkt, cena, komunikace a distribuce). Práce v závěru obsahuje zhodnocení navržené marketingové strategie spolu s doporučeními pro další rozvoj.
Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních
Jurašková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Svátek, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce "Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních" je formulace zásad a doporučení pro využívání nových médií v osvětových kampaních. V této práci jsou použity metody analýzy a syntézy. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá novými médii z pohledu marketingové komunikace. Druhá kapitola se zaměřuje především na definování sociálního marketingu a osvětových kampaní. Kapitola třetí se zabývá analýzou čtyř osvětových kampaní, u kterých byla využita nová média. Čtvrtá kapitola předkládá zásady a doporučení pro efektivnější využití nových médií v osvětových kampaních. Respektování těchto zásad a doporučení má napomoci k budoucímu efektivnějšímu využití nových médií.
Ekonomická analýza společnosti AC Sparta fotbal, a. s.
Svátek, Jan ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analýza a zhodnocení ekonomické situace společnosti AC Sparta Praha fotbal, a.s. V práci jsou aplikovány obecně používané postupy a nástroje k posouzení akciové společnosti. Situace Sparty Praha je porovnána i s dalšími kluby. Vzhledem k tomu, že do současné doby jsem nedohledal žádnou studii, která by komplexně zhodnotila ekonomický stav českého fotbalového klubu, považuji právě tento fakt za největší přínos této analýzy.

Viz též: podobná jména autorů
3 Svatek, Jakub
3 Svátek, Jakub
3 Svátek, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.