Název: Využití moderních informačních technologií v marketingu
Překlad názvu: Using modern information technology in marketing
Autoři: ŽLŮVA, Ondřej
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AdWords; direkt mailing; internetové vyhledávače; internetový marketing; mobilní marketing; sociální marketing; sociální média; webové stránky; AdWords; direct mailing; internet marketing; internet search engine; mobile marketing; social marketing; social media; web sites
Citace: ŽLŮVA, Ondřej. Využití moderních informačních technologií v marketingu. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15283

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53684


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet