Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace státu: Jak u veřejnosti uspět s ekonomickými reformami
Šimečková, Barbora ; Kubala, Ondřej (vedoucí práce) ; Loužek, Marek (oponent)
Diplomová práce se věnuje komunikační stránce podstatných ekonomických reforem ze strany státu. Metodologicky využívá případovou studii, která zkoumá komunikaci penzijní reformy z roku 2013. Úvod práce stručně nastiňuje společensko-ekonomickou situaci v České republice po roce 2008. Teoretická část stanovuje potřebná východiska z oborů média a komunikace, public relations, politické komunikace, psychologie a teorie veřejné volby a přináší také přehled vývoje reforem penzijního systému na území České republiky od dob Rakouska-Uherska. Konstatuje, že tato problematika patří do stálé vládní agendy zejména po roce 1989 a její prosazování je závislé na politickém uspořádání. Praktická část práce pak analyzuje komunikační diskurs penzijní reformy vlády Petra Nečase účinné od 1. ledna 2013. Využívá k tomu strukturované rozhovory s představiteli zainteresovaných stran, kvantitativní analýzu mediálních obsahů a analýzu průzkumů veřejného mínění. Dochází k závěru, že pro důchodovou reformu neexistovala ze strany státu žádná komunikační strategie a informační aktivity vlády byly nedostatečné a zejména časově nevyhovující. Práce ústí v soubor doporučení vládě pro budoucí komunikaci ekonomických reforem, mezi která patří politický konsensus, jasné sdělení a stanovení cílových skupin populace, detailní časový plán a princip jednoduchosti při vysvětlování dané změny.
Public relations ve státní správě: Komunikační strategie Prahy 3
Kunová, Martina ; Kubala, Ondřej (vedoucí práce) ; Křítková, Soňa (oponent)
Práce popisuje vztahy s veřejností, nejdůležitější komunikační nástroje public relations a věnuje prostor také médiím v České republice. Podrobně rozebírá komunikaci institucí veřejného sektoru, její konkrétní specifika a omezení. Na závěr první části jsou upřesněny rozdíly mezi státní správou a samosprávou a nastoleno téma komunikace pod vlivem politiky. Praktická část analyzuje současné nastavení komunikační strategie městské části Praha 3. Zabývá se konkrétním využitím jednotlivých komunikačních nástrojů a jejich fungováním v praxi. S pomocí odborníků pak v rámci další kapitoly nachází cesty, které vedou k efektivní komunikaci orgánu veřejné správy. Závěrečná část práce na základě mediálního auditu hodnotí celkovou strategii městské části Praha 3 a předává ji doporučení pro její lepší nastavení a efektivní fungování.
Sociální PR Českých drah se zaměřením na projekt Preventivního vlaku
Kubala, Ondřej ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šťáhlavský, Petr (oponent)
Práce popisuje základy marketingu, marketingové komunikace a zaměřuje se na tzv. sociální marketing, pod kterým se často skrývají metody CRM, sociální reklama, společensky odpovědné public relations a v některých případech i marketing neziskových organizací. Autor podrobně rozebírá společenskou odpovědnost firem a její dopady na veřejnost prostřednictvím médií, tedy prostřednictvím metod PR. Analytická část se věnuje popisu projektů Českých drah, které slouží k budování společenské odpovědnosti společnosti. Praktická část pak velmi podrobně popisuje projekt Českých drah Preventivní vlak. Preventivní vlak seznamuje mladé lidi (ve věku od 13 do 19 let) až naturalistickou metodou s tím, proč lidé na železnici zcela zbytečně umírají. Ve speciálním kině vidí návštěvníci reálné obrázky a záběr z nehod na přejezdech i ze situací, kdy člověka popálí 25 tisíc voltů z troleje. Vlak objíždí velká města ČR a České dráhy se tak kromě prevence mezi mladými lidmi snaží upoutat veřejnost na své sociálněodpovědné aktivity a zlepšovat tak svou image.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.