Název: Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních
Překlad názvu: New Media and Their Use in Public Awareness Campains
Autoři: Jurašková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Svátek, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: nová média; osvětové kampaně; sociální marketing; zásady a doporučení; new media; principles and recommendations; public awareness campaigns; social marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22659

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18629


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet