Název: Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Překlad názvu: Corporate social responsibility in marketing
Autoři: Karešová, Eva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Divinová, Veronika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand equity; brand imprint; cause related marketing; CSR iniciativy; dlouhodobá udržitelnost; fairtrade; marketing; nadnárodní společnosti; odpovědné značky; rozvojové státy; sociální marketing; Společenská odpovědnost firem; spotřebitelské trendy; vestavění CSR do jádra podnikání; brand equity; brand imprint; building of CSR in the core business of company; cause related marketing; consumer trends; corporate responsible brands; Corporate social responsibility; CSR organisations; developing countries; fairtrade; marketing; multinational companies; social marketing; sustainable development

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8887

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4878


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet