Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí44 - 53dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vztah mezi návštěvníky fotbalových utkání a klubem FK Dukla Praha
Kaprálková, Michaela ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vztah mezi návštěvníky fotbalových utkání a klubem FK Dukla Praha Cíle: Cílem práce je zjistit, co ovlivňuje vztah ke klubu u návštěvníků fotbalových utkání FK Dukla Praha. Poté formulovat doporučení, jaké žádoucí kroky by měl uskutečnit management klubu k naplnění svých záměrů i očekávání návštěvníků, diváků a fanoušků, popřípadě zda by měl přímo změnit některý ze svých záměrů, a to vzhledem ke specifickým historicko-společenským aspektům. Metody: V práci je provedena nejprve rešerše sekundárních dat. Dále je zde využito kvalitativní i kvantitativní metody k zisku primárních dat. Konkrétně se jedná o dva polostrukturované rozhovory a kvantitativní průzkum. Výsledky: Výsledky práce vypovídají o tom, že dotazovaní respondenti a především zástupci generace Y převážně nemají ke klubu vztah. Zároveň je zjištěna nejasná vize klubu a nehomogenní působení směrem k divákům a fanouškům. Problém nejasné koncepce je současně zjištěn i v případě fanklubu FK Dukla Praha. Vedení klubu je doporučeno zvolit jednoznačnou vizi a nové hlavní heslo, které by nebylo vnímáno jako odkaz na historii. Z hesla i nové jednotné vize by pak mělo být patrné, že je FK Dukla Praha vhodným prostředím pro rodiny s dětmi a mladé lidi, čímž by jasně definovala svou pozici mezi silnou fotbalovou konkurencí a potenciálně mohla...
Parasociální interakce jako vztah mezi mediálními postavami a publikem
Bartošová, Radka ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Jiřina (oponent) ; Bednařík, Petr (oponent)
BARTOŠOVÁ, Radka. Parasociální interakce jako vztah mezi mediálními postavami a publikem. Praha, 2016. 67 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce PhDr. Irena Reifová, Ph.D. Abstrakt Diplomová práce se ve své teoretické práci zabývá tématem parasociální interakce, tedy specifického vztahu mezi fanoušky a celebritami. Tento stěžejní pojem je nejprve zasazen do širšího kontextu. Blíže charakterizovány jsou celebritami, coby veřejně známými mediální postavami, i publikem jako aktivními příjemci podnětů. Nechybí koncept tzv. obyčejných hvězd, dále zaměření na problematiku nejen fanouškovství, ale i specifické pojmy jako adorace celebrity či stalking celebrit. Po nastínění základních teoretických vhledů je prozkoumán základní pojem - parasociální vztah. Praktická část práce je s ohledem na celkové téma práce provedena pomocí polostrukturovaných rozhovorů se skalními fanoušky ustálených hvězd na jedné straně a fanoušky obyčejných hvězd na straně druhé. Na základě výsledků a autentických materiálů jsou analyzovány jednotlivé kategorie. Práce si klade za cíl prozkoumat jak obdobné pojetí vztahu k celebritám, tak i rozdílné přístupy k mediálním hvězdám.
Sportovní výtržnictví a jeho mediální zpracování
Jiříková, Martina ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce Sportovní výtržnictví a jeho mediální zpracování zkoumá způsob, jakým vybraná česká média informují o výtržnostech, které se pojí ke sportovním akcím - v tomto případě fotbalovým zápasům. Teoretická část práce mapuje historii sportovního diváctví, sociologické a psychologické pozadí fotbalového výtržnictví a přístupy k jeho řešení. Rovněž jsou zde uvedena teoretická východiska k problematice reprezentace reality a v krátkých profilech jsou představeny vybrané kauzy a analyzovaná média. Následuje analytická část práce, která je založena na kvalitativní obsahové analýze vybraných mediálních výstupů. Tato analýza textu zkoumá obsahy mediálních sdělení v období jednoho týdne od doby, kdy se vybrané kauzy udály. Cílem práce je vyhodnotit, jaké jazykové prostředky média užila, do jakého rámce svoje výstupy zasadila a zda se při referování o těchto událostech nedopustila přílišné bulvarizace. Klíčová slova Mediální zpracování, výtržnictví, sport, fanoušci, stereotypizace, rámcování
Public Relations tools and activities of ice-hockey team HKM Zvolen
Macejková, Deana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Názov práce: Nástroje Public Relations hokejového klubu HKM Zvolen Ciele práce: Cieľom práce je analýza a zhodnotenie nástrojov a aktivít public relations, ktoré hokejový klub HKM Zvolen vytvára a smeruje na cieľovú skupinu fanúšikov. Na základe uskutočnenej analýzy budú následne navrhnuté možnosti ďalšej efektívnej komunikácie s fanúšikmi, ktorých uplatnenie by prispelo k zlepšeniu mena organizácie, k zvýšeniu popularity v kruhoch verejnosti a predovšetkým k rozšíreniu základne fanúšikov, a tak k zvýšeniu návštevnosti domácich stretnutí. Metódy: Pre dosiahnutie cieľa práce bola ako výskumná metóda zvolená prípadová štúdia. K zberu potrebných dát využíva práca metódu analýzy textov a dokumentov, a tiež kvalitatívny dotazník, na základe ktorých mohol byť zostavený súhrn nástrojov a aktivít PR klubu voči základni fanúšikov v sezóne 2013/2014. K prehĺbeniu zistených informácií a získaniu podrobnejších údajov, ktoré za normálnych okolností nie sú dostupné verejnosti, napomohla spolupráca s vedením športového tímu realizovaná metódou neformálnych rozhovorov. Výsledky: Výsledkom práce je vypracovaná analýza a súhrnný prehľad PR komunikácie hokejového klubu HKM Zvolen s jeho fanúšikmi v sezóne 2013/2014. Na základe zistení bol zhotovený fan relations plán pre základnú časť nadchádzajúcej sezóny 2014/2015,...
Chování fotbalových fanoušků-mediální obraz a jeho protipóly
Fiala, Tomáš ; Záruba, Robert (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Práce pojednává o vývoji fotbalových fanoušků pod vlivem médií. Přibližuje, jaké faktory ovlivňují chování fanouška na stadionu i mimo něj a jaké důsledky má jejich činnost. Text vychází z metody zkoumání procesů a interakcí. Základními informačními zdroji jsou kromě letitého pozorování autora a odborné literatury také rozhovory s osobnostmi fotbalové veřejnosti. Mezi ně patří sportovní novináři, funkcionáři klubů a samotní fanoušci. Práce je rozdělena na dvě části. První poskytuje teoretický základ, který popisuje vývoj fotbalových fanoušků po sametové revoluci, nemediální vlivy na chování, a posléze možné důsledky jejich interakcí. Druhá část vychází především z rozhovorů a snaží se odpovědět na výzkumnou otázku, zda média hrají zásadní roli ve vývoji a chování fotbalových fanoušků. V konečném hodnocení autor na základě svých poznatků, kromě jejího zodpovězení, nabídne možnosti dalšího vývoje s teorií, jaké faktory mohou k budoucímu chování fanoušků dále přispět. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Mediální obraz fanouškovské kultury na stadionech Gambrinus ligy v sezóně 2013/2014
Michovský, Václav ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je popsat mediální obraz fanouškovské kultury na českých fotbalových stadionech v sezoně 2013/2014. Právě v tomto ročníku Gambrinus ligy totiž na tribunách došlo k několika událostem, které obrátily pozornost médií, fotbalové asociace i široké veřejnosti k problematice chuligánství. Šlo především o výtržnosti v poločase utkání 21. kola mezi Baníkem Ostrava a Spartou Praha. Po něm se Fotbalová asociace České republiky rozhodla důsledně dodržovat všechna bezpečností opatření a rozhodčím nařídila přerušovat zápasy i v momentě, kdy část hlediště začne vulgárně skandovat nebo rozvíjet vulgární, rasistické či jinak urážející transparenty. Tento postoj však rozezlil i dosud spíše pasivní diváky a napětí na stadionech naopak eskalovalo. Výsledkem toho byly další tři výrazné aféry, kterým se tato práce bude věnovat: fanouškovské nepokoje při pražském derby mezi Spartou a Slavií, utkání Sparty v Teplicích a finále Poháru České pošty. Zkoumanými médii budou Mladá fronta DNES, jakožto nejčtenější seriozní deník u nás, a Sport, jediný tuzemský ryze sportovní deník. Výzkum bude omezen i časově, a to vždy na období začínající pět dnů před datem daného utkání a končící dva týdny po něm.
Komunikační strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha a návrhy na její zlepšení
Hladík, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE FOTBALOVÉHO KLUBU SK SLAVIA PRAHA A NÁVRHY NA JEJÍ ZLEPŠENÍ Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit projekt komunikační strategie klubu SK Slavia Praha se svými fanoušky pro novou sezónu. Tento projekt bude vytvořen na základě analýzy a zhodnocení současného komunikačního mixu fotbalového klubu SK Slavia Praha a současné komunikace klubu se svými fanoušky. Metody: V práci byly použity metody případové studie, analýzy dokumentů, interview a SWOT analýzy. Metoda případové studie byla aplikována při výzkumu současné komunikační strategie klubu s fanoušky, analýza dokumentů pro analýzu komunikačního mixu klubu, SWOT analýza pro zhodnocení komunikačního mixu klubu a interview pro získání potřebných informací od zainteresovaných osob. Výsledky: Byl vytvořen projekt nové komunikační strategie klubu, jehož součástí je zdokonalený komunikační mix klubu, projekt komunikační strategie klubu s nejdůležitějšími fanouškovskými organizacemi a projekt komunikační strategie klubu s mládeží. Klíčová slova: marketing sportu, komunikační strategie, komunikační mix, fotbal, fanoušci
Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům
Houdková, Romana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout novou koncepci komunikace, vycházející ze současné marketingové komunikační strategie, která zkvalitní komunikační proces s fanoušky. Metody: Osobní dotazování, písemné dotazování, marketingová analýza, SWOT analýza Výsledky: Pomocí zvolených metod bylo zjištěno, že marketingová komunikace klubu je dostačující, avšak má v jistých úsecích mezery. Na základě tohoto zjištění byl vytvořen návrh koncepce komunikace a doporučení na zlepšení současné marketingové komunikace klubu. Klíčová slova: fanoušci, FK ERA-PACK Chrudim, marketingová komunikace, marketingový výzkum, situační analýza
Návštěvnost Gambrinus ligy v letech 2008-2013
Holánek, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Návštěvnost Gambrinus ligy v letech 2008 - 2013 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit návštěvnost Gambrinus ligy v letech 2008 - 2013 a určit a zhodnotit faktory, které její návštěvnost ovlivňují. Dále na základě získaných výsledků navrhnout určitá opatření, která by vedla k růstu návštěvnosti Gambrinus ligy. Metody: V práci byla použita především metoda statistické analýzy. Ta byla využita při analyzování atraktivity Gambrinus ligy a její návštěvnosti v závislosti na vybraných faktorech. Výsledky: Došlo ke zhodnocení a zanalyzování návštěvnosti Gambrinus ligy v letech 2008 - 2013. Byly určeny důležité divácké faktory a byl posouzen jejich vliv na návštěvnost. Byla zjištěna silná závislost mezi návštěvností a atraktivitou týmu. Na základě získaných výsledků pak byla navrhnuta různá opatření, která by vedla k růstu návštěvnosti v krátkodobém i dlouhodobém časovém horizontu. Klíčová slova: sport, fotbal, atraktivita, diváci, fanoušci

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí44 - 53dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.