Název: Komunikační strategie v online prostředí řetězce Globus v období 2015-2016
Překlad názvu: Communication strategy in online environment of the supermarket chain Globus between 2015 and 2016
Autoři: Hanzlíková, Tereza ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Klíčová slova: Facebook; fanoušci; Globus; interakce; komunikační strategie; marketing; obsah; online marketing; sociální média; Communication strategy; content; Facebook; fans; Globus; interactions; marketing; online marketing; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/94616

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-372749


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-03-07, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet