Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016
Svárovský, Vojtěch ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016. Dílčím úkolem je zhodnotit interní a externí prostředí závodu Gigathlon Czech Republic a na základě analýzy získaných dat stanovit návrhy a doporučení na jejich zlepšení, které budou předány organizátorům závodu. Metody: Za použití teorie Service-Profit Chain a jejích jednotlivých částí je analyzována sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016. Data o interním prostředí akce jsou získána pomocí metody polostrukturovaného rozhovoru s hlavními organizátory akce. K analýze externího prostředí je využito online dotazníkového šetření distribuovaného mezi účastníky závodu. Tyto metody jsou doplněny ještě zúčastněným pozorováním v průběhu konání samotné sportovní akce. Výsledky: Po aplikaci teorie Service-Profit Chain nelze v rámci příkladu závodu Gigathlon Czech Republic 2016 zcela potvrdit všechny předpokládané vztahy mezi jednotlivými částmi řetězce. Přesto, že interní prostředí a služby zcela neodpovídají představám zaměstnanců, jsou zaměstnanci ve svém zaměstnání vcelku spokojeni a odvádí svou práci dobře. Na organizaci závodu se chtějí nadále podílet, shodují se...
Srovnání povinnosti péče řádného hospodáře člena statutárního orgánu v České republice a odpovídající povinnosti člena statutárního orgánu v Irsku
Pečinka, Martin ; Josková, Lucie (vedoucí práce) ; Čech, Petr (oponent)
Shrnutí Tato práce se zabývá srovnáním české povinnosti péče řádného hospodáře člena statutárního orgánu kapitálové společnosti s irskou nefiduciární povinností péče, dovednosti a svědomitosti člena statutárního orgánu kapitálové společnosti (dále také jen jako "povinnost péče"). Cílem práce je zjištění možného vylepšení české úpravy povinnosti péče řádného hospodáře na základě srovnání s irskou povinností péče. Základem srovnání je irská povinnost péče, a proto je nejdříve představena irská právní úpravu, která doznala značných změn kodifikací povinností členů statutárních orgánů zákonem o obchodních společnostech 2014 ("Companies Act 2014"). I po kodifikaci leží podstata interpretace a aplikace povinnosti péče v soudních rozhodnutích. Vzhledem ke změně pramene práva a příslušnému znění zákonného standardu povinnosti péče je opuštěn standard rozhodnutí Re City Equitable [1925], který je nahrazen minimálním objektivním standardem na bázi britského rozhodnutí Re D'Jan of London [1994]. Obsah povinnosti péče, ač individuálně zjišťován v jednotlivých případech, tvoří především závěry britského rozhodnutí Re Barings [1999], které byly přijaty irskými soudy v restrikčních řízeních. Srovnání obou povinností předchází vymezení rozsahu české povinnosti péče řádného hospodáře. Ta dle judikatury a většiny odborné...
Identita karpatských Němců v období meziválečného Československa
Stachová, Monika ; Spurný, Matěj (vedoucí práce) ; Michela, Miroslav (oponent)
Předkládaná bakalářská práce Identita karpatských Němců v období meziválečného Československa se zaměřuje na problematiku identifikace Němců na Slovensku a pokouší se na pozadí širších sociálních, kulturních a hospodářských souvislostí postihnout otázku, do jaké míry se německé obyvatelstvo ztotožňovalo s konstrukcí karpatoněmecké identity, popř. s jinými identitami. Krom toho je pozornost věnována samotné genezi pojmu a proměnám jeho obsahu. Zabývá se mj. vztahy mezi jednotlivými národnostmi a loajalitou k československému státu. Nadto zkoumá, zda se skutečně ve sledovaném období podařilo vytvořit kolektivní identitu zahrnující veškeré německé obyvatelstvo žijící na Slovensku či nikoliv. V souvislosti s tím je nastíněna otázka, jakou roli v tomto procesu utváření karpatoněmecké identity sehrály Němci z českých zemí či jiné faktory. Klíčová slova: identita, alterita, nacionalismus, loajalita, menšinová politika, Karpatoněmecká strana (KdP), Spišská německá strana (ZdP), paměť, lokální patriotismus
Etika překladatelské činnosti
Šveřepová, Andrea ; Svoboda, Tomáš (vedoucí práce) ; Jettmarová, Zuzana (oponent)
Tématem této práce je etika překladatelské činnosti. V teoretické části definujeme klíčové pojmy z oblasti normativní etiky a následně podáváme přehled dosavadního zkoumání etiky v translatologii. Popisujeme tři způsoby, kterými lze na toto téma nahlížet, a posléze vyčleňujeme hlavní okruhy překladatelské etiky. Dále se věnujeme historii etických kodexů a upozorňujeme na některé problematické aspekty těchto psaných etických norem. Následně se zaměřujeme na jejich obsah a podrobně popisujeme jednotlivé povinnosti a práva překladatelů, které z různých etických kodexů vyplývají a na základě kterých lze jednání překladatelů označit za etické či neetické. Zaměřujeme se také na otázku, jakým způsobem může překladatele ovlivňovat neetické rozhodování jiných osob. Na závěr teoretické části se věnujeme etice v souvislosti s nástroji CAT a strojovým překladem. V empirické části analyzujeme data získaná z dotazníkového šetření, které mělo za cíl zkoumat jednání překladatelů v eticky problematických situacích. Nejprve popisujeme metody výzkumu a jednotlivé části dotazníku, posléze analyzujeme odpovědi respondentů se zvláštním zřetelem na otázku, jak respondenti své jednání zdůvodňovali. Data srovnáváme pomocí dalších informací o respondentech, jako je například délka překladatelské praxe a členství v...
Krátkodobý věrnostní program na čerpacích stanicích OMV Česká republika
Vaňous, Marek ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Krátkodobý věrnostní program na čerpacích stanicích OMV Česká republika Cíle práce: V obecné rovině prezentovat věrnostní programy, jež se v posledních letech stávají nedílnou součástí mnoha firem. Tyto firmy bojují s konkurencí, snaží se udržet své zákazníky a zároveň se snaží získat zákazníky nové. Spolu s představením věrnostních programů je cílem přiblížit tvorbu věrnostního programu a jednotlivé kroky a metody, které jsou s tvorbou spojené. Dalším záměrem práce je představit společnost OMV a její krátkodobý věrnostní program. Ten probíhal na přelomu roku 2012 a 2013 na čerpacích stanicích OMV Česká republika a na základě rozhovorů a SWOT analýzy byla navržena určitá vylepšení. Metoda: Pro teoretická východiska byly použity studie odborné literatury z oblasti marketingu a ekonomie. Pro účely konečného doporučení byla použita metoda rozhovoru a SWOT analýza. Výsledky: Představili jsme důležité postupy a metody, jež jsou využívány při tvorbě věrnostních programů. Následně jsme zanalyzovali konkrétní věrnostní program LIORA, u kterého jsme zjistili několik kladných i záporných stránek. Zároveň jsme přiblížili možné hrozby, které mohou v průběhu podobných aktivit vzniknout. Veškeré tyto poznatky lze aplikovat do budoucích věrnostních aktivit mnoha firem. Klíčová slova: věrnostní...
Motivace účastníků zimního cestovního ruchu
Lněnička, Marek ; Fialová, Dana (vedoucí práce) ; Špaček, Ondřej (oponent)
V zimním cestovním ruchu spojeném se zimními sporty je možné v posledních letech pozorovat jistou stagnaci. Nedochází již k výraznému celkovému nárůstu počtu účastníků, ale vznikají nové lyžařské areály a stoupá mezi nimi konkurenční boj. Z hlediska konkurenceschopnosti je nutné zabývat se důvody, které vedou ke konečnému výběru lyžařské destinace účastníkem zimního cestovního ruchu. V této práci je věnována pozornost konceptům, které právě ovlivňují výběr destinace. Těmito koncepty, které jsou ve stručnosti představeny na základě zahraniční literatury, jsou: obraz destinace, place attachment a loajalita. Dále byl v průběhu zimní sezony 2015 uskutečněn v nově se rozvíjející destinaci Lipno nad Vltavou výzkum založený na pozorování a rozhovorech s návštěvníky. Následně zde byly aplikovány výše zmíněné koncepty. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The Consumer Choice in the E-Commerce Environment
Pražáková, Hana ; Cahlík, Tomáš (vedoucí práce) ; Jánský, Ivo (oponent)
Bakalářská práce Spotřebitelský výběr v on-line prostředí analyzuje faktory, které působí na loajalitu zákazníků elektronických obchodů. První část práce popisuje současnou situaci na trhu elektronické komerce v České republice. Druhá část pak rozvíjí koncepty, kterými se zabývá teorie zákaznického chování a marketingových taktik prodejců v on-line prostředí. Třetí praktická část navazuje na teoretické poznatky a s jejich pomocí autorka vytváří empirický model, kde zkoumá, jak behaviorální loajalita zákazníků závisí na spokojenosti s posledním nákupem na daném elektronickém obchodu, na marketingových taktikách prodejce a na dalších individuálních charakteristikách prodejce i nákupčího. Spokojenost s posledním nákupem se ukázala být důležitým determinantem zákaznického chování. To, s jakou pravděpodobností se zákazník při dalším nákupním rozhodování obrátí na stejného prodejce, závisí také na stáří daného elektronického obchodu a na preferencích jednotlivce. Jednotlivci, pro něž je při rozhodování velmi důležitá cena výrobku, mají tendenci být méně loajální. Jednotlivci, kteří preferují věrohodného prodejce při nákupu, mají větší pravděpodobnost, že budou v budoucnosti loajální. Naopak se neprokázalo, že marketingové taktiky mají vliv na behaviorální loajalitu zákazníků. V poslední části je...
Výzkum spokojenosti zákazníků firmy ePojisteni.cz s.r.o.s využitím metody Net Promoter Score
Pokorná, Štěpánka ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Výzkum spokojenosti zákazníků firmy ePojisteni.cz s.r.o. s využitím metody Net Promoter Score. Cíle práce: Cílem práce je provést výzkum spokojenosti a loajality zákazníků s firmou ePojisteni.cz s.r.o. a navrhnout taková opatření, která by vedla ke zvýšené spokojenosti a loajalitě jak na straně zákazníka, tak na straně společnosti ePojisteni.cz s.r.o. Metody: Spokojenost a loajalita byly měřeny pomocí metody Net Promoter Score. Jedná se o nástroj, který umožňuje rychlé měření zákaznické loajality. Otázka: ,,Jak pravděpodobné je, že nás doporučíte svým známým?" byla zaslána 400 respondentům. Tato otázka byla ještě rozšířena o slovní ohodnocení. Na některé nedostatky jsem pak hledala řešení společně s produktovým manažerem společnosti. Výsledky: Společnost ePojisteni.cz s.r.o. je zprostředkovatelem pojištění pro české pojišťovny. Výsledek měření metodou Net Promoter Score je příznivý. Zákazníci jsou s touto firmou velice spokojeni a jsou vůči ní loajální. V druhé části výzkumu upozornili zákazníci na některé nedostatky. Klíčová slova: loajalita, pojištění, pojistná smlouva, pojistník, pojistitel, pojišťovna, makléř, zprostředkovatel, metoda, analýza.
Spokojenost zákazníků sportovního areálu Vršasportcentrum
Basík, Libor ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků sportovního areálu Vršasportcentrum Cíle práce: Tato diplomová práce je zaměřena na sportovní areál Vršasportcentrum , ve kterém byl proveden výzkum spokojenosti zákazníků pomocí dotazníku. Vytvoření tohoto dotazníku a následné zpracování dat z něj získaných bylo také hlavním cílem této diplomové práce. Výsledkem dotazníkového šetření v areálu Vršasportcentra bude odraz spokojenosti klientů navštěvujících toto centrum. Na základě získaných dat bude možné vylepšit nabízené služby dle přání zákazníků. Metody: Průzkum spokojenosti byl zkoumán pomocí dotazníku, který byl předložen klientům sportovního areálu Vršasportcentrum v měsíci červenci roku 2012. Tento dotazník se zaměřuje zejména na otázky týkající se uspokojení potřeb zákazníků sportovního areálu. Výsledky: Zákazníci sportovního areálu Vršasportcentrum jsou s nabízenými službami převážně spokojeni. Nedostatky byly nalezeny nejvíce u problematiky hygieny v prostorách šaten a malé prezentace, jak na vlastních internetových stránkách, tak zároveň na sociálních sítích. V celkovém kontextu jsou však klienti s poskytovanými službami spokojeni. Klíčová slova: marketing, služby, sportovní služby, loajalita, klient, dotazníkové šetření
Spokojenost zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně
Skalický, Vít ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků s e-shopem Dumknihy.cz, který patří společnostem Kanzelsberger a Barvič a Novotný. Obsahuje návrhy opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků v oblasti kvality poskytovaných služeb, zvýšení jejich loajality i ke zlepšení marketingové komunikace. Návrhy vycházejí z teoretických poznatků, provedených analýz společnosti a z výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.