Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design manuál jako součást marketingové komunikace
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a následným design manuálem, který je pomáhá dotvářet. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se pojednává o teoretických poznatcích z oblasti marketingové komunikace, firemní identity a designu. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu současného stavu firemního designu. Z načerpaných informací je pak sestaven návrh design manuálu, který má sloužit ke sjednocení vizuálního stylu ve firmě.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zamena na problematiku spokojenosti zákazník malé slovenské společnosti promovie. Cílem mé práce je navrhnout taková opatení, která zvýší její úrove. Základem jsou analýzy vnitního i vnjšího prostedí společnosti, a marketingový przkum ve form elektronického dotazníku. Získaná data jsou podrobena analýze, následnému vyhodnocení a v závru jsou uvedeny návrhy konkrétních zmn, které povedou ke zvýšení úrovn spokojenosti zákazník vybrané společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šlosárková, Iveta ; Vaňous, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků vybrané thajské restaurace v Brně. Pomocí relevantních metod jsou navržena vhodná opatření vedoucí ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků. K tomu je využit marketingový průzkum. Ten na základě sběru dat formou dotazníkového šetření získaná data analyzuje a poskytuje podklady pro vyhodnocení a sestavení návrhů ke zvýšení celkové úrovně spokojenosti zákazníků.
Spokojenost a rozvoj sponzoringu v českém freeskiingu
Vaňous, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Cíle práce: Hlavním cílem této práce je shrnout podmínky pro sponzorování freeskiingu, zjistit co sponzoři očekávají od jezdců k získání a udržení sponzoringu, a také jakou podporu očekávají jezdci od svého sponzora a co všechno jsou ochotni pro to udělat a obětovat. Dalším cílem je analýza celkového rozvoje a počtu firem pohybujících se ve freeskiingu. Metoda: Potřebná data byla získána pomocí dotazníků, které byly elektronickou podobou zaslány všem sponzorovaným jezdcům věnující se newschool freeskiingu. Obdobné dotazníky byly také zaslány všem týmovým manažerům firem či distributorům, kteří sponzoring poskytují. Výsledky: Jezdci i sponzoři jsou se sponzoringem poměrně spokojeni, ovšem k dokonalé spolupráci je ještě třeba odstranit poměrně závažné chyby a nedostatky. Po zlepšení komunikační stránky by se situace jistě o mnoho zlepšila.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zamena na problematiku spokojenosti zákazník malé slovenské společnosti promovie. Cílem mé práce je navrhnout taková opatení, která zvýší její úrove. Základem jsou analýzy vnitního i vnjšího prostedí společnosti, a marketingový przkum ve form elektronického dotazníku. Získaná data jsou podrobena analýze, následnému vyhodnocení a v závru jsou uvedeny návrhy konkrétních zmn, které povedou ke zvýšení úrovn spokojenosti zákazník vybrané společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šlosárková, Iveta ; Vaňous, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků vybrané thajské restaurace v Brně. Pomocí relevantních metod jsou navržena vhodná opatření vedoucí ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků. K tomu je využit marketingový průzkum. Ten na základě sběru dat formou dotazníkového šetření získaná data analyzuje a poskytuje podklady pro vyhodnocení a sestavení návrhů ke zvýšení celkové úrovně spokojenosti zákazníků.
Krátkodobý věrnostní program na čerpacích stanicích OMV Česká republika
Vaňous, Marek ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Krátkodobý věrnostní program na čerpacích stanicích OMV Česká republika Cíle práce: V obecné rovině prezentovat věrnostní programy, jež se v posledních letech stávají nedílnou součástí mnoha firem. Tyto firmy bojují s konkurencí, snaží se udržet své zákazníky a zároveň se snaží získat zákazníky nové. Spolu s představením věrnostních programů je cílem přiblížit tvorbu věrnostního programu a jednotlivé kroky a metody, které jsou s tvorbou spojené. Dalším záměrem práce je představit společnost OMV a její krátkodobý věrnostní program. Ten probíhal na přelomu roku 2012 a 2013 na čerpacích stanicích OMV Česká republika a na základě rozhovorů a SWOT analýzy byla navržena určitá vylepšení. Metoda: Pro teoretická východiska byly použity studie odborné literatury z oblasti marketingu a ekonomie. Pro účely konečného doporučení byla použita metoda rozhovoru a SWOT analýza. Výsledky: Představili jsme důležité postupy a metody, jež jsou využívány při tvorbě věrnostních programů. Následně jsme zanalyzovali konkrétní věrnostní program LIORA, u kterého jsme zjistili několik kladných i záporných stránek. Zároveň jsme přiblížili možné hrozby, které mohou v průběhu podobných aktivit vzniknout. Veškeré tyto poznatky lze aplikovat do budoucích věrnostních aktivit mnoha firem. Klíčová slova: věrnostní...
Spokojenost a rozvoj sponzoringu v českém freeskiingu
Vaňous, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Cíle práce: Hlavním cílem této práce je shrnout podmínky pro sponzorování freeskiingu, zjistit co sponzoři očekávají od jezdců k získání a udržení sponzoringu, a také jakou podporu očekávají jezdci od svého sponzora a co všechno jsou ochotni pro to udělat a obětovat. Dalším cílem je analýza celkového rozvoje a počtu firem pohybujících se ve freeskiingu. Metoda: Potřebná data byla získána pomocí dotazníků, které byly elektronickou podobou zaslány všem sponzorovaným jezdcům věnující se newschool freeskiingu. Obdobné dotazníky byly také zaslány všem týmovým manažerům firem či distributorům, kteří sponzoring poskytují. Výsledky: Jezdci i sponzoři jsou se sponzoringem poměrně spokojeni, ovšem k dokonalé spolupráci je ještě třeba odstranit poměrně závažné chyby a nedostatky. Po zlepšení komunikační stránky by se situace jistě o mnoho zlepšila.
Design manuál jako součást marketingové komunikace
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a následným design manuálem, který je pomáhá dotvářet. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se pojednává o teoretických poznatcích z oblasti marketingové komunikace, firemní identity a designu. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu současného stavu firemního designu. Z načerpaných informací je pak sestaven návrh design manuálu, který má sloužit ke sjednocení vizuálního stylu ve firmě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.