Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Historie ošetřovatelské profese ve Strážnici a v Uherském Hradišti
Pokorná, Štěpánka ; Kutnohorská, Jana (vedoucí práce) ; Vaňková, Dana (oponent)
Autor: Štěpánka Pokorná Instituce: Ústav nelékařských studií Název práce: Historie ošetřovatelské profese ve Strážnici a v Uherském Hradišti Vedoucí práce: doc. PhDr. Jana Kutnohorská, CSc. Počet stran: 112 Počet příloh: 19 Rok obhajoby: 2023 Klíčová slova: Historie ošetřovatelství, křesťanské řády, vzdělání sester, ošetřovatelství za války, Uherské Hradiště, Strážnice, Milosrdné sestry sv. Vincence de Paul Tato bakalářská práce pojednává o historii ošetřovateství, vývoji Střední zdravotnické školy v Uherském Hradišti a o vývoji ošetřovatelství ve Strážnici. Mapuje jejich postupný vývoj a vlivy, které na ně působily. Práce je rozdělena na dvě části, v první teoretické části se práce zaměřuje na popis historických souvislostí vývoje ošetřovatelské profese. Ve druhé, praktické části, se práce věnuje kvalitativnímu výzkumu, který byl proveden narativními rozhovory s celkem šesti respondentkami z řad absolventek Střední zdravotnické školy v Uherském Hradišti a z řad zdravotních sester, které pracovaly ve Strážnici.
Marketingová komunikace českých minipivovarů
POKORNÁ, Štěpánka
Tato práce se zabývá výzkumem marketingové komunikace minipivovarů v České republice. Pivo je v České republice velmi oblíbený nápoj. V posledních letech se rozmáhá trend zakládání nových minipivovarů, které nabízejí kvalitní piva z těch nejlepších surovin a mimo jiné nabízejí širokou škálu pivních druhů. Protože je na trhu již více než 450 minipivovarů, je potřeba soustředit se na marketing, protože každý podnik potřebuje získat své zákazníky. Každý minipivovar nějakým způsobem se svými zákazníky komunikuje. Cílem této práce je zanalyzovat způsoby komunikace jednotlivých minipivovarů a navrhnout možné komunikační strategie, které jsou pro tento typ podniků vhodné. Průzkum probíhal v lednu 2019 a prostřednictvím dotazníku bylo osloveno 350 minipivovarů. Zpět se vrátilo 99 vyplněných dotazníků. Na základě odpovědí byly provedeny statistické výpočty, které ukázaly, že cílené reklamní kampaně provádí více než polovina respondentů.
Ženy odmítající léčbu zhoubného nádoru prsní žlázy
Pokorná, Štěpánka ; Haškovcová, Helena (vedoucí práce) ; Skovajsová, Miroslava (oponent)
Karcinom prsu je nejčastějším zhoubným nádorem u žen v České republice, ročně onemocní přes 5000 žen a toto číslo má v posledních letech stoupající tendenci. Na druhou stranu křivka úmrtnosti na karcinom prsu tuto stoupající tendenci nemá. Důvody jsou dva. Prvním je rozvoj léčebných metod a jejich cílená indikace při tzv. tailoringu léčby. Druhým je diagnostika nádoru v počátečních stádiích nemoci, tj. v období bez klinických příznaků. Přes tyto pokroky se stále setkáváme se ženami, které přicházejí k lékaři až s pokročilým nádorem nebo odmítají onkologickou léčbu a uchylují se k neúčinným metodám alternativní medicíny. Dotazníkové šetření provedené mezi 85 onkology a mamodiagnostiky ukázalo, že 71% z nich se setkalo s pacientem odmítajícím onkologickou léčbu nebo její část. Podle názoru 90% z nich, by lékaři v odborných kruzích měli věnovat větší pozornost problémům s odmítáním onkologické léčby a problematice neúčinných metod alternativní medicíny. Zlepšení osvěty veřejnosti o léčení zhoubných onemocnění a o neúčinných metodách alternativní medicíny může podle oslovených lékařů zlepšit negativní obraz onkologické léčby a informovat širokou veřejnost o rizicích spojených s používáním neúčinných metod alternativní medicíny.
Analýza vnějšího prostředí vybraného minipivovaru
POKORNÁ, Štěpánka
Bakalářská práce Analýza vnějšího prostředí vybraného minipivovaru se zabývá různými externími vlivy působícími na fungování a prosperování podnikatelského subjektu typu minipivovar. Pro takový podnik je důležité, aby se orientoval na trhu, ve kterém se pohybuje. K tomu slouží několik analýz. Díky nim podnik zjistí, v čem vyniká a naopak, kde má slabiny. Podle výsledků z analýz firma aplikuje upravenou strategii, aby zlepšila svou pozici na trhu. Posláním podniku je uspokojovat potřeby zákazníků, tvořit tak zisk, a tím uspokojovat své potřeby. Není jednoduché vyhovět všem požadavkům a všem zákazníkům. Proto se firma orientuje na určitý segment trhu. Dalším zásadním bodem pro fungování firmy jsou náklady. Ty je třeba sledovat, aby se příliš nevychýlily a neohrozily chod podniku. Klíčovými pojmy a body pro výzkum problematiky vlivu vnějšího prostředí na podnik, a to jakékoliv velikosti či prosperity, jsou: management a jeho prostředí, dále jednotlivé analýzy, které se týkají tohoto prostředí. Nejdůležitější a nejznámější z nich jsou: STEP, SWOT a Porterova analýza konkurence. STEP analýza zkoumá faktory, které působí na podnik zvenčí. SWOT analýzu děláme proto, abychom zjistili silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení v podniku. Z teoretického hlediska je rovněž podstatné sledovat trendy vývoje vnějšího prostředí a možné strategie rozvoje podniku.
Ženy odmítající léčbu zhoubného nádoru prsní žlázy
Pokorná, Štěpánka ; Haškovcová, Helena (vedoucí práce) ; Skovajsová, Miroslava (oponent)
Karcinom prsu je nejčastějším zhoubným nádorem u žen v České republice, ročně onemocní přes 5000 žen a toto číslo má v posledních letech stoupající tendenci. Na druhou stranu křivka úmrtnosti na karcinom prsu tuto stoupající tendenci nemá. Důvody jsou dva. Prvním je rozvoj léčebných metod a jejich cílená indikace při tzv. tailoringu léčby. Druhým je diagnostika nádoru v počátečních stádiích nemoci, tj. v období bez klinických příznaků. Přes tyto pokroky se stále setkáváme se ženami, které přicházejí k lékaři až s pokročilým nádorem nebo odmítají onkologickou léčbu a uchylují se k neúčinným metodám alternativní medicíny. Dotazníkové šetření provedené mezi 85 onkology a mamodiagnostiky ukázalo, že 71% z nich se setkalo s pacientem odmítajícím onkologickou léčbu nebo její část. Podle názoru 90% z nich, by lékaři v odborných kruzích měli věnovat větší pozornost problémům s odmítáním onkologické léčby a problematice neúčinných metod alternativní medicíny. Zlepšení osvěty veřejnosti o léčení zhoubných onemocnění a o neúčinných metodách alternativní medicíny může podle oslovených lékařů zlepšit negativní obraz onkologické léčby a informovat širokou veřejnost o rizicích spojených s používáním neúčinných metod alternativní medicíny.
Výzkum spokojenosti zákazníků firmy ePojisteni.cz s.r.o.s využitím metody Net Promoter Score
Pokorná, Štěpánka ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Výzkum spokojenosti zákazníků firmy ePojisteni.cz s.r.o. s využitím metody Net Promoter Score. Cíle práce: Cílem práce je provést výzkum spokojenosti a loajality zákazníků s firmou ePojisteni.cz s.r.o. a navrhnout taková opatření, která by vedla ke zvýšené spokojenosti a loajalitě jak na straně zákazníka, tak na straně společnosti ePojisteni.cz s.r.o. Metody: Spokojenost a loajalita byly měřeny pomocí metody Net Promoter Score. Jedná se o nástroj, který umožňuje rychlé měření zákaznické loajality. Otázka: ,,Jak pravděpodobné je, že nás doporučíte svým známým?" byla zaslána 400 respondentům. Tato otázka byla ještě rozšířena o slovní ohodnocení. Na některé nedostatky jsem pak hledala řešení společně s produktovým manažerem společnosti. Výsledky: Společnost ePojisteni.cz s.r.o. je zprostředkovatelem pojištění pro české pojišťovny. Výsledek měření metodou Net Promoter Score je příznivý. Zákazníci jsou s touto firmou velice spokojeni a jsou vůči ní loajální. V druhé části výzkumu upozornili zákazníci na některé nedostatky. Klíčová slova: loajalita, pojištění, pojistná smlouva, pojistník, pojistitel, pojišťovna, makléř, zprostředkovatel, metoda, analýza.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.