Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení efektivity komunikačních kampaní O2TV
Pivcová, Andrea ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Basík, Libor (oponent)
Název: Zhodnocení efektivity komunikačních kampaní O2TV Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity spouštěcí kampaně O2 Sport (2015) a srovnání všech O2TV kampaní za roky 2015, 2016 a 2017. Následně navržení zlepšení pro celkovou komunikaci O2 televize a její sportovní kanály jak v České republice, tak na Slovensku. Metody: V práci byla použita metoda analyzování dokumentů. Tato metoda byla využita při hodnocení spouštěcí kampaně O2 Sport i při hodnocení ostatních kampaní z let 2015, 2016, 2017. Výsledky: Z výsledků práce vyplynulo, že spouštěcí kampaň O2 Sport byla propracovaná a efektivní. I při porovnání kampaní v letech vyšel, na základě všech okolností, jako nejúspěšnější rok 2015, kdy proběhla i zkoumaná kampaň. Klíčová slova: marketingová komunikace, analýza, komunikace, reklama, sport
Zhodnocení efektivity komunikačních kampaní O2TV
Pivcová, Andrea ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Basík, Libor (oponent)
Název: Zhodnocení efektivity komunikačních kampaní O2TV Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity spouštěcí kampaně O2 Sport (2015) a srovnání všech O2TV kampaní za roky 2015, 2016 a 2017. Následně navržení zlepšení pro celkovou komunikaci O2 televize a její sportovní kanály jak v České republice, tak na Slovensku. Metody: V práci byla použita metoda analyzování dokumentů. Tato metoda byla využita při hodnocení spouštěcí kampaně O2 Sport i při hodnocení ostatních kampaní z let 2015, 2016, 2017. Výsledky: Z výsledků práce vyplynulo, že spouštěcí kampaň O2 Sport byla propracovaná a efektivní. I při porovnání kampaní v letech vyšel, na základě všech okolností, jako nejúspěšnější rok 2015, kdy proběhla i zkoumaná kampaň. Klíčová slova: marketingová komunikace, analýza, komunikace, reklama, sport
Spokojenost zákazníků sportovního areálu Vršasportcentrum
Basík, Libor ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků sportovního areálu Vršasportcentrum Cíle práce: Tato diplomová práce je zaměřena na sportovní areál Vršasportcentrum , ve kterém byl proveden výzkum spokojenosti zákazníků pomocí dotazníku. Vytvoření tohoto dotazníku a následné zpracování dat z něj získaných bylo také hlavním cílem této diplomové práce. Výsledkem dotazníkového šetření v areálu Vršasportcentra bude odraz spokojenosti klientů navštěvujících toto centrum. Na základě získaných dat bude možné vylepšit nabízené služby dle přání zákazníků. Metody: Průzkum spokojenosti byl zkoumán pomocí dotazníku, který byl předložen klientům sportovního areálu Vršasportcentrum v měsíci červenci roku 2012. Tento dotazník se zaměřuje zejména na otázky týkající se uspokojení potřeb zákazníků sportovního areálu. Výsledky: Zákazníci sportovního areálu Vršasportcentrum jsou s nabízenými službami převážně spokojeni. Nedostatky byly nalezeny nejvíce u problematiky hygieny v prostorách šaten a malé prezentace, jak na vlastních internetových stránkách, tak zároveň na sociálních sítích. V celkovém kontextu jsou však klienti s poskytovanými službami spokojeni. Klíčová slova: marketing, služby, sportovní služby, loajalita, klient, dotazníkové šetření

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.