Název: Výzkum spokojenosti zákazníků firmy ePojisteni.cz s.r.o.s využitím metody Net Promoter Score
Překlad názvu: Customer satisfaction research for a company ePojisteni.cz s.r.o. trough the method of Net Promoter Score
Autoři: Pokorná, Štěpánka ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; loajalita; makléř; metoda; pojistitel; pojistná smlouva; pojistník; pojištění; pojišťovna; zprostředkovatel; agent; analysis; broker; customer; insurance; insurance company; insurance contract; insurer; loyalty; method; the policyholder

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/56807

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-328652


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet