Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
Hromasová, Lucie ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní identity reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s. Hlavním cílem této práce je provést analýzu firemní identity společnosti NIOSPORT agency, a.s. V teoretické části je vysvětleno, co je to vlastně firemní identita, z jakých prvků se skládá a proč je pro firmy tak důležitá. Dále je zde vymezen pojem image s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita, vysvětlena vzájemná provázanost mezi firemní identitou a firemní strategií a poté je věnována pozornost reklamním agenturám obecně. Praktická část se skládá z konkrétního popisu reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s., z výsledků empirického šetření, ze zhodnocení image agentury a v neposlední řadě doporučení do budoucna, která vyplynou z teoretické analýzy, analýzy firemních dokumentů a hloubkových rozhovorů s ředitelem, zaměstnanci a klienty reklamní agentury.
Corporate Identity Akademie věd ČR
Svejkovský, Ivo ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Horáková, Helena (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou corporate identity Akademie věd ČR (AV ČR). Prostřednictvím sekundárních a primárních kvalitativních a kvantitativních výzkumů je analyzována corporate identity AV ČR v interním i externím prostředí instituce, v evropském prostoru obecně a také v komparaci s Velkou Británií. Hlavním cílem disertační práce je návrh modelu corporate identity Akademie věd České republiky se zaměřením na oblast popularizace a komunikace vědy, a to za účelem zlepšení image AV ČR a zvýšení povědomí o obecné prospěšnosti vědy a výzkumu mezi laickou i odbornou veřejností v České republice. Návrh modelu je zpracován na teoretických základech s využitím podkladů vyplývajících z provedených výzkumů. Za přínos disertační práce v oblasti teorie marketingu lze považovat obohacení českého vědeckého prostředí o hlubší pohled na obecnou problematiku a zkoumání corporate identity v ČR a ve světě. Teoretickým přínosem práce je také návrh modelu corporate identity pro AV ČR a ostatní vědecko-výzkumné instituce podobného zaměření. Praktickým přínosem disertační práce je možné využití navrženého modelu corporate identity AV ČR v Akademii věd České republiky, ve vědeckých pracovištích AV ČR i v ostatních vědecko-výzkumných institucích podobného zaměření v ČR i ve světě.
Podniková kultura ve ŠKODA AUTO a. s.
Tomoriová, Sandra ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Bakalářská práce na téma "Podniková kultura ve ŠKODA AUTO a. s." analyzuje současný stav podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s. a porovnává ho s mou vlastní definicí "Simply Clever" podnikové kultury určenou pro tuto společnost, jež v současné době teprve vzniká, s cílem navrhnout taková doporučení, která povedou ke zlepšení stávající úrovně podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s., tedy k dosažení již zmíněné podnikové kultury v podmínkách "Simply Clever". V teoretické části je na základě odborné literatury vymezen pojem "podniková kultura", a další prvky "podnikové identity", mezi něž patří "podnikový design", "podniková komunikace" a "produkt". Praktická část obsahuje tyto, podle interních materiálů společnosti a vlastních zkušeností z dobrovolné praxe, vypracované oddíly: charakteristika společnosti ŠKODA AUTO a. s., popis vzniku a postupné implementace podnikové kultury koncernu Volkswagen Group do společnosti ŠKODA AUTO a. s., analýza stávajícího stavu podnikové kultury, vlastní definice "Simply Clever" podnikové kultury, formulace návrhů vedoucích ke zlepšení podnikové kultury ve společnosti ŠKODA AUTO a. s., tudíž k docílení "Simply Clever" podnikové kultury, na základě porovnání těchto dvou podnikových kultur.
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kočař, Jan (oponent)
Cílem mé diplomové práce je na základě analýzy zhodnotit současný stav vizuální komunikace a firemního stylu firmy LABORATOIRE BIODERMA CZECH REPUBLIC s.r.o. a zjistit, zda je firemní styl spolu s vizuální komunikací v této firmě vhodně řešený a odhalit jejich slabá místa. Cílem je zjistit, jak veřejnost vnímá značku BIODERMA, jaký je názor na tuto značku i její konkurenci, jaká je znalost a povědomí o této značce a jak firma komunikuje, zejména vizuálně. Na základě výsledků z výzkumu, který byl uskutečněn metodou dotazování prostřednictvím on line dotazníku, navrhuji vhodná doporučení a řešení odhalených nedostatků. Kromě zkoumané firmy by měla má práce přinést užitek také ostatním firmám. Uvádím zde návod jak správně využít vizuální komunikaci, objasňuji její význam, jaké různé formy dnes existují, jaké jsou trendy, jak souvisí s firemním stylem, co je jednotný firemní styl a jakou úlohu v něm plní právě komunikace vizuální. Práce poskytuje ucelený pohled na problematiku vizuální komunikace firem a firemního stylu, tyto dva pojmy spolu úzce souvisí.
Image a Corporate Identity ve vztahu ke kulturním institucím
Janáč, Pavel ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Image a Corporate Identity ve vztahu ke kulturním institucím" se zabývá v první části významem CI v teoretické rovině. Zároveň je snahou veškeré metody, postupy a obecně platná pravidla srovnat s kulturní sférou a stanovit případné rozdíly. V druhé, teoretické části je uveden příklad kulturní instituce. Představen a důkladně rozebrán je firemní styl Centra současného umění DOX.
Vnitřní a vnější komunikace na příkladě produkční společnosti
Matějková, Pavlína ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hovorka, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou interní a externí komunikace v rámci malého podniku. Hlavní část práce je věnována analýze vnitřní komunikace, která byla provedena na základě výsledků dotazníkového šetření. Závěry byly shrnuty a navrženy byly i možnosti řešení daných situací. V rámci práce je možné nalézt i popis vzniku konkrétního reklamního spotu či firemního grafického manuálu.
Symbolika barev v organizační kultuře
Čarková, Ludmila ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá barevnou symbolikou ve vztahu k organizační kultuře. Vychází z poznatků o vztazích mezi obsahem organizační kultury a prostředky organizační kultury a zaměřila se konkrétně na úpravu vybraných materiálních artefaktů, jimiž se společnost Lesostavby Třeboň, a. s. prezentuje na veřejnosti. Na základě dotazníkového šetření, inventáře hodnot a interview bylo zjištěno, že prezentovaná symbolika společnosti Lesostavby Třeboň, a. s. odpovídá organizační kultuře. Získané informace byly shrnuty do tabulek a sloupcových grafů a rovněž zde byla uvedena doporučení pro společnost Lesostavby Třeboň, a. s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.